login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

advies ledensysteem

Offline kickasgamer - 27/07/2008 18:06 (laatste wijziging 27/07/2008 18:07)
Avatar van kickasgamerPHP ver gevorderde ik ben op dit moment bezig aan een ledensysteem en het begint al goed vorm te krijgen. Nu vraag ik effe jullie mening van wat er nog zeker moet bij komen:)

huidige functies:
Gebruiker
- aanmelden
- inloggen (cookies en sessies)
- uitloggen
- account activeren
- wachtwoord vergeten (nieuw ww aanvragen)
- profiel
- gegevens wijzigen
- gebruikerslijst
- online gasten/gebruikers
- priveberichten (sturen, ontvangen, verzonden berichten)
Administrator
- gebruikers bewerken + nieuwe rechten geven
- gebruikers verwijderen
- warnings/bans geven

dit zijn alle huidige functies, nu vraag ik aan jullie wat jullie nog kunnen aanraden dat er moet bijkomen zodat dit systeem een volledig ledensysteem is.

alvast bedankt voor het advies en de tips

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Martijn - 27/07/2008 18:51
Avatar van Martijn Crew PHP het is wel handig als je meld waar het voor is en ik kan uit ervaring melden, admin-opties zijn te weinig, je komt er in verloop van tijd wel achter wat je graag had willen hebben
Offline kickasgamer - 27/07/2008 18:58
Avatar van kickasgamer PHP ver gevorderde op dit moment is het ledensysteem nog algemeen, gewoon een script dat ik zou (met de nadruk op zou ) kunnen gaan verspreiden en waarmee iedereen die het script gebruik een community kan starten.

Welke admin opties had jij er dan nog bij gedaan ? zodat ik er niet in verloop van tijd hoef achter te komen maar nu het direct in het script verwerken 
Offline Martijn - 27/07/2008 21:31
Avatar van Martijn Crew PHP ik heb een optie om wachtwoorden te veranderen, dat gebruik ik best veel, maar ik heb een s[el, en mensen vergeten wel eens hun wachtwoord.

Tevens ben ik mod op dutchmaffia, en daar hebben we een 'bewerken van shit'. Daar kunnen we denk ik in 1 scherm 90% van de info/rank/extra's aanpassen in 1x, die is echt heel handig.

Voor je ban/waarschuwsysteem: Maak het meerdere personen toelaatbaar 
stel je wil 9 mensen doen, moet je het 9x doen. Ik heb bbij mij modkill met 3 invoerveldjes, dus zou t me maar 3x kosten
Offline kickasgamer - 27/07/2008 21:45
Avatar van kickasgamer PHP ver gevorderde 1)als mensen hun wachtwoord vergeten kunnen ze zonder problemen met het registratie email adres een nieuw wachtwoord aan vragen, maar is op zich wel handig als er geen misbruik van gemaakt kan worden

2) bedoel je met info/ranks/extra's de info/ranks/extra's van een individuele gebruiker ?

3)uhm ja dat is wel maar bij mij zijn wel wat meer velden, hetaantal warning punten oftewel geef je een ban, start datum (huidige datum), eind datum (wanneer de ban/warning verloopt) en de reden waarom we de ban/warning hebben gegeven.

maar al bedankt voor de feedback
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.346s