login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

2 maal 1 formulier veranderen.

Offline thomasje - 07/07/2008 15:44
Avatar van thomasjeMySQL beginner Ik wil dat mensen midden in hun formulier door een reset button te klikken het formulier en dus ook de pagina opnieuw gereset wordt, in de tekstvelden blijft het tekst staan doormiddel van $POST[' '] Maar aan het einde moet hetzelfde formulier helemaal nog een keer gecontroleert worden. Ik wil dus met en paar gegevens controleren voor de mensen het formulier verder hoeven in te vullen maar wel zo dat het geheel heel de tijd zichtbaar is.

Ik hoop dat jullie het een beetje snappen, het probleem is dus dat ik 2 X keer wil controleren (ik doe dat nu met
  1. if($_SERVER['REQUEST_METHOD'] == 'POST' && !empty($_POST))
) maar anders gaat hij bij de eerste keer alles al weer controleren.

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Martijn - 07/07/2008 16:04
Avatar van Martijn Crew PHP met een reset ververst je pagina helemaal niet? En ik geloof niet dat ik je geheel volg
Offline Gerard - 07/07/2008 16:04
Avatar van Gerard Ouwe rakker Kan je even de gehele code geven, want op dit moment kan ik helaas je verhaal niet compleet volgen .
Offline thomasje - 07/07/2008 16:12
Avatar van thomasje MySQL beginner Nou ik heb nog bijna geen code omdat ik het al weleens eerder tegen aangelopen was maar mischien kan het op een andere manier, ik wil met enkel velden die de mensen invullen gekeken wordt in mijn database of het huisje nog vrij is, als dit het geval is krijgen ze het formulier weer te zien en kunnen ze nog wat opties invullen en krijgen ze dus de berekening van wat het kost.
Offline thomasje - 07/07/2008 16:12 (laatste wijziging 08/07/2008 08:48)
Avatar van thomasje MySQL beginner Nou ik heb nog bijna geen code omdat ik het al weleens eerder tegen aangelopen was maar mischien kan het op een andere manier, ik wil met enkel velden die de mensen invullen gekeken wordt in mijn database of het huisje nog vrij is, als dit het geval is krijgen ze het formulier weer te zien en kunnen ze nog wat opties invullen en krijgen ze dus de berekening van wat het kost. En dan kunnen ze op boeken klikken om een vakantie bungalow te huren

Weet niemand een oplossing?

Offline Gerard - 08/07/2008 10:29
Avatar van Gerard Ouwe rakker Staat deze pagina toevallig online, dat we even een kijkje kunnen nemen hoe de functionaliteit op dit moment door jou geimplementeerd wordt?
Offline thomasje - 08/07/2008 10:51
Avatar van thomasje MySQL beginner nee helaas niet, ik ben hem op men pc aan het testen en die is niet toegankelijk van buiten af.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.231s