Hallo mensen ik heb een probleempje, ik heb een PHP bestand dat ik moet laten tonen in mijn website, maar dit bestand is denk ik te groot want mijn website springt uit elkaar. Weet iemand hoe ik mijn PHP bestand kan kleiner maken?
Dit is men bestandje Plaatscode: 10839
Ik heb wel al grotere php bestanden gemaakt, dus daar zal het niet aan liggen.. Ik veronderstel dat er iets mis is met je layout (css?). Heb je ergens een voorbeeld van wat er precies met de site gebeurt?
nochtans, op men registreerpagina, als ik alles correct invul, staat alles juist, ma als ik iets vergeet dan is het fout, dan klopt er toch iets niet in da php?
Als je gewoon eens al die die() meuk er eens uitsloopt en dat gewoon opvangt met een echotje, dan zal wss de rest van je pagina er beter uit komen te zien.
Ok sorry hoor ma dit lukt nu al, ma nu heb ik nog een klein probleempje, als je nu iets fouts doet in men registratiepagina, dan krijg je dus wat je niet hebt ingevuld maar dan krijg je ook wat je moet hebben als je alles wel juist hebt ingevuld. weet je hoe je dat kan veranderen?