login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

failed to open stream: Connection refused

Offline Martijn - 16/06/2008 14:34
Avatar van MartijnCrew PHP Ik wil graag vanaf mijn site de source van een extrene site hebben. Nu stond fopen disabled, die ik heb aangezet in php.ini, maar nu krijg ik deze error:

Warning: file(http://www.google.nl) [function.file]: failed to open stream: Connection refused in /home/vhosts/mnsite.net/subdomains/martijn/httpdocs/hoofdpagina.php on line 3

is er een manier om uit te zetten? als ik een cURL script ergens vandaan haal, dan krijg ik alleen maar een witte pagina...

8 antwoorden

Gesponsorde links
Offline marten - 16/06/2008 14:45
Avatar van marten Beheerder Heb je voldoende rechten ervoor? Je kan namelijk niet altijd zomaar fopen functies gebruiken
Offline Martijn - 16/06/2008 14:47
Avatar van Martijn Crew PHP ik heb in mn php.ini dit gezet:
allow_url_fopen = 1

moet ik meer neerzetten? waar vind ik of ik die rechten hebt?
Offline marten - 16/06/2008 14:48
Avatar van marten Beheerder hoe staat je safe_mode?
Offline Martijn - 16/06/2008 15:29
Offline Wim - 16/06/2008 16:00
Avatar van Wim Crew algemeen je kan het ook eens met PHP.net: file_get_contents proberen!

Als laatste optie kan je een socket openen en via de HTTP-RAW commands alles uitlezen wat je nodig hebt, de pagina opvragen dus 

(een begin-voorbeeld vindt je bij de scripts: "remote_file_exists()"
Offline Martijn - 16/06/2008 16:24
Avatar van Martijn Crew PHP dat resulteert hierin:
Warning: fsockopen() [function.fsockopen]: unable to connect to www.google.nl:80
ook geprobeerd met newgrounds.com.
Op een 3e site deed ie het wel, maar op de site waar ik het voor wil gebruiken niet. Is er een manier dat ik hun ports kan scnannen ofzo?
Offline Wim - 16/06/2008 16:27
Avatar van Wim Crew algemeen met een port scanner?

Maar aangezien je er naar kan surfen is poort 80 al niet geblokkeerd, doe geen moeite 

Je kan je nog steeds voordoen als een webbrowser (met sockets) zoals ik je eerder vertelde. Dit gaat echter trager!
Offline Martijn - 16/06/2008 16:29 (laatste wijziging 16/06/2008 16:29)
Avatar van Martijn Crew PHP ik geloof dat ik hier echt 0 verstand van heb  maar t moet >.< gaan we google maar weer misbruiken

edit: trouwens, als 80 open staat, waarom kan het dan niet bij de ene en wel bij de ander?
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.178s