Nieuw lid |
|
Ben al weken aan't zwoegen om een contactformulier klaar te krijgen zoals in PHP maar dan in DW en css.
Daar ik nog een bleu ben, en niets van php af ken deze oproep.
Ik ben op zoek naar een serieus template van een invul contactformulier in PHP met captcha om spam te vermijden.
Heb al wat tuts gevonden maar dienen aan gepast te worden en gaat helemaal mijn petje te boven – euh
kunnen jullie mij concreet helpen – wellicht.
THX bij voorbaat
Een vb
Aanspreektitel: (verplicht te selecteren Mijnheer, Mevrouw)
Naam: (verplicht)
Voornaam: (verplicht)
Straat: (verplicht)
Huisnr: (verplicht)
Postcode: (verplicht)
Gemeente: (verplicht)
Emailadres: (verplicht)
Dan een tekstvak om een boodschap te schrijven …
Een captcha veld met auto gegenereerde code
Invulveld voor de captcha (verplicht)
Submit
Verzenden
Na het verzenden zou de betrokkene een boodschapje te zien krijgen:
-Email verzonden. Geachte Mijnheer Janssens (uiteraard komen deze gegevens vd de ingevulde velden) hartelijk dank, wij contacteren u zosnel mogelijk
Een 2de zou zo moeten zijn
Aanspreektitel: (verplicht te selecteren Mijnheer, Mevrouw)
Naam: (verplicht)
Voornaam: (verplicht)
Straat: (verplicht)
Huisnr: (verplicht)
Postcode: (verplicht)
Gemeente: (verplicht)
Emailadres: (verplicht)
Inhoud mazouttank: (verplicht) een selectiemenu *2500L, 3300L, 5300L, 6300L, 7500L; 8000L, 10.300L, …. L
Mijn tank bevindt zich: (verplicht) een selectiemenu *ondergronds, in de kelder, boven de grond
Ik wil mijn tank laten: (verplicht) een selectiemenu * neutraliseren = reinigen en opvullen met polyurethaanschuim, alleen reinigen, reinigen en uitgraven en de oude tank afvoeren, reinigen en verwijderen uit mijn kelder dmv te versnijden, mijn oude ondergrondse tank vervangen door een nieuwe tank, ….
Hoe oud is de tank: (verplicht) … jaren
Dan een tekstvak om een boodschap te schrijven …
Een captcha veld met auto gegenereerde code
Invulveld voor de captcha (verplicht)
Submit
Verzenden
Na het verzenden zou de betrokkene een boodschapje te zien krijgen:
-Email verzonden. Geachte Mijnheer Janssens (uiteraard komen deze gegevens vd de ingevulde velden) hartelijk dank, wij contacteren u zosnel mogelijk
|