Wil nogmaals jullie hulp inschakelen omdat ik zelf te weinig kennis heb van PHP. Ik heb nu twee bestanden waarvan ik er een wil maken.
Script contact beschikt over een aantal velden welke ook gewoon werken, maar nu wil ik het bestand bijlage hier aan toevoegen. Maar hier zit dus het probleem. Ik heb te weinig kennis om te weten welk gedeelte ik van bijlage.php moet toevoegen aan contact.php
Bijlage staat #8640
Bijlage staat #8641
Kunnen jullie mij aangeven hoe dit zit? Ben niet zo handig!
Ik weet niet hoe ik die code hier goed op het forum moet krijgen!
Het huidige bestandje bijlage.php heef ook nog drie tekst velden welk ik dus niet kan includen omda het dan een zooitje wordt. Ik moet eigelijk weten welk gedeelte het bijlage script is binnen bijlage.php
En dat was juist mijn grootste probleem. Ik weet dus niet welk gedeelte ik dan moet verwijderen. Want heb al dagen dingen geprobeerd, maar dan werkt het helemaal niet meer. Dat komt waarschijnlijk omdat ik te weinig weet van PHP.
Dus ben jij bereid aan te geven wat ik moet verwijderen uit bijlage.php om het succes vol te laten werken?
Het gene wat ik wil houden is het gene wat met een geslotenrand. Van het script bijlage wil ik eigenlijk alleen het bijlage script bewaren. Dus alles met een stippellijntje mag weg m.u.v. bijlage
Zou ff persoonlijk gegevens van iemand niet zo maar online zetten. De Bijlage alleen showen daar gaat het immers om
Voor de rest zit ik te kijken naar dat andere document.. kan zo niet vinden hoe het echt te doen zeg maar. Zal vanavond nog eens een blik werken op het geval..
Tenzij iemand anders een andere snelle oplossing heeft.
Dat heb jij helemaal juist, ben geen PHP wonder.
Een vriend had destijds een contact script geschreven en deze heb ik in de tijd met knip en plak werk verder uitgebereid.
Maar nu moest er een veld bij zodat er een bijlage meegezonden kan worden. Heb echt alle sites afgestruind mijn ogen vallen er bijna uit maar zonder resultaat!
Dus nu het verzoek aan de mensen met de juiste kennis. Maar we zijn op de goede weg want Wouter is erg behulpzaam. Maar alles werkt nu behalve dat die de bijlage niet meestuurt en alleen een link(tekst zoals boven omschreven) van waar de bijlage komt.
Dus mocht jij de oplossing hebben, sta ik daar uiteraard voor open!!
Sander als je mijn laatste neemt heb ik compleet aangepast die werkt. Ik weet echter niet hoe ik een plaatje als bijlage mee moet sturen. Heb het al tekst.
Dit script wat ik nu heb werkt echt, alleen beschikt die niet over de velden welke ik wil gebruiken inclusief net mailtje waarin de gegevens netjes zijnverwerkt.
Heb net een script neergezet welke het mailt naar mijn mailbox alleen zonder die extra velden welke jij tot heden hebt gemaakt.Misschien kan je hier wat mee want deze heb ik net eerst getest en stuurt de bjlage mee.
Wordt er inmiddels helemaal gek van, hopelijk jullie nog niet!!