login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

bamcompile php (Opgelost)

Offline jelle - 04/05/2008 19:13 (laatste wijziging 04/05/2008 19:14)
Avatar van jellePHP beginner http://www.hack...ion-in-php/

Nu heb ik een php script gecompiled maar als ik het uitvoer verdwijnt het weer snel. Het dos scherm blijft niet staan. In C++ had je daar een regeltje voor maar hoe doe je dat in php? je kan sleep() gebruiken maar dat is ook niet erg netjes.

ideeën?

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Rik - 04/05/2008 20:17
Avatar van Rik Gouden medailleGouden medaille

Crew algemeen
Wauw, vet programma! Ik heb me al zo vaak afgevraagd of er niet zoiets zou zijn! Zeker met die windowbinder extensie die ze in het voorbeeld gebruiken is dit super handig om c++ waardige progs te maken!   (Daar bestaat vast een mooi woord voor )

Ik heb geen perfect antwoord op je vraag. Php wordt in één keer uitgevoerd en kan tussendoor niet worden gepauseerd. Met een socket server kan dat wel, maar dat heeft hier nu niets mee te maken denk ik.

Wat je wel kan doen is system('pause'); in je php script zetten, maar dan kan je het niet meer stoppen...
Offline jelle - 04/05/2008 20:22
Avatar van jelle PHP beginner al geprobeerd  Zal vast wel een oplossing voor zijn. Zeker vet progamma  
Offline Ontani - 05/05/2008 08:08
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
een dos programma blijft staan wanneer er om een input gevraagd wordt. Misschien daar eens heen kijken.
Offline jelle - 05/05/2008 15:34
Avatar van jelle PHP beginner o ok ik heb de oplossing. Ik had system("pause") verkeerd getypt. een typo. Bedankt!!
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.184s