login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

phpbb

Offline o0witte0o - 23/04/2008 00:46 (laatste wijziging 23/04/2008 01:36)
Avatar van o0witte0oNieuw lid Hoi,

Ik heb een probleempje.. Ik heb spambots over de vloer gehad, en in mijn gebruikerslijst staan plots over de 1000 gebruikers in Is er een manier om deze allemaal tesamen te verweideren, in plaats van één voor één?

Alvast bedankt.

Edit: had een tooltje gevonden 'toolkitv2.1' van Starfoxtj, maar die werkt niet meer 

18 antwoorden

Gesponsorde links
Offline nick5556 - 23/04/2008 07:43
Avatar van nick5556 PHP beginner Hey,

welke versie heb je?
Offline DrB - 23/04/2008 09:32 (laatste wijziging 23/04/2008 09:32)
Avatar van DrB HTML interesse In mijn forum heb ik zitten dat mensen een simpel rekensommetje moeten oplossen, voordat ze zich kunnen registreren. Werkt prima :-) Gewoon even zoeken bij phpbb mods.

Zie ook: http://www.phpbbmods.nl/cat.php?id=32
Offline larssy1 - 23/04/2008 09:44
Avatar van larssy1 MySQL beginner met PHPBB 3.0 blokt hij ze vooral automatisch dacht ik... Maar PHPBB 3.0 heeft en nadeel.. het is zo lek als een riete mandje.
Offline Kr4nKz1n - 23/04/2008 09:54
Avatar van Kr4nKz1n Onbekend Verwijderen? Kijk welke ID`s dit zijn. Als dit bijv. de ID`s 34 t/m 857 is, verwijder je alle ID`s groter dan 33 en kleiner dan 858.

Controleer ook even of ze allemaal bij 1 veld dezelfde waarde hebben (die bij de andere gebruikers wel anders is, anders vewijder je deze ook.

Daarnaast kun je met PhpMyAdmin een Select All doen, en kun je zelf kiezen hoeveel rijen op 1 pagina er komen.
Offline Simax - 23/04/2008 11:38
Avatar van Simax Onbekend En probeer je registratie een beetje te beveiligen.
Laat je script eens zien, waarmee mensen zich kunnen registreren?
Offline o0witte0o - 23/04/2008 15:37
Avatar van o0witte0o Nieuw lid @ nick5556

Heb nog het phpbb 2.0.21... Ik wil niet upgrade, naar een nieuwere versie, omdat ik dan mijn aangepaste thema kwijt ben, en die werkt helaas niet onder phpbb3

@ Shiven

Dit is de standaard script van phpbb zelf... Ik kwam een website tegen, met een tut om een 4 cijferslot te integreren. (eerst 4 cijfers ingeven die worden afgebeeld, en dan word pas het berichtje gepost)

--

Volgens enkele website's kan ik via myphp admin, de ongewenste bezoekers, en berichten verwijderen, maar dit heb ik niet op mijn host.. Dus moet ik alles handmatig zien te verwijderen.. Maar het forum doet na een tijd niets meer... Ik wil enkele topic's verwijderen, waar dat serieus op gespamt is, maar na 5 minuten houd die het voor bekeken..

Mijn host gaat via dsj.nl (moest je dit willen weten)
Offline Simax - 23/04/2008 15:42
Avatar van Simax Onbekend Je zou ok doormiddel van een status gebruikers handmatig lid kunnen maken. Je laat gebruikers registreren met status als 'nieuw'. Als je dan wilt dat de gebruiker lid mag worden, verander je zijn status naar 'gebruiker'.
Offline o0witte0o - 23/04/2008 16:55
Avatar van o0witte0o Nieuw lid Oke, na veel gedult te hebben, ben ik er toch ingeslaagd om met Toolkit al mijn gebruikers te verwijderen... Nu nog alle topic's weg krijgen... Dit duuuuurt verschrikkelijk lang.. Maar als ik me inlog op het adminpaneel, krijg ik de beheerdersindex niet meer te zien.. Ik denk dat er ergens iets verkeerd gelopen moet zijn...

De beveiliging is inmiddels al toegevoegt.. Ik kan dit testen zodra alle topic's en fora's weg zijn...
Offline o0witte0o - 23/04/2008 16:59 (laatste wijziging 23/04/2008 17:00)
Avatar van o0witte0o Nieuw lid Omdat het via phpbb niet lukte... De pagina bleef maar laden, en laden, en laden, en laden, en na 5 a 10 minuten kreeg ik een 404..

EDIT: Toen ik de pagina van de beheerdersindex nog kon zien, was mijn database 2gb groot... door al die spam, en users
Offline Simax - 23/04/2008 17:00
Avatar van Simax Onbekend En je kunt toch ook gewoon simpelweg je database legen?
Offline o0witte0o - 23/04/2008 17:03
Avatar van o0witte0o Nieuw lid haja?? hoedat? Ik beschik wel niet over een myphp adminpanel he... Dus ik moet het via via zien op te lossen.. Maar die toolkit, heeft me toch al aardig wat geholpen, om mijn gebruikers al te verweideren..
Offline Rens - 23/04/2008 17:06

Crew algemeen
Je kunt ook gewoon naar http://www.phpmyadmin.net gaan, het downloaden, de config een beetje aanpassen en het vervolgens naar je server uploaden.
Dan heb je ineens wel phpMyAdmin 
Offline o0witte0o - 23/04/2008 17:10
Avatar van o0witte0o Nieuw lid Man... Ik heb zo de indruk dat ik serieus begin achter te lopen op het php vlak...
Offline Joost - 23/04/2008 17:51 (laatste wijziging 23/04/2008 17:53)
  1. include("config.inc.php");
  2. mysql_query("TRUNCATE TABLE `users`") or die(mysql_error());

EDIT:
Ik weet niet of het antwoord al was gegeven, zag later pas dat er meerdere pagina's waren 
Offline o0witte0o - 23/04/2008 19:46
Avatar van o0witte0o Nieuw lid Eindelijk, het is me gelukt, om een alle fora's en topic's te verwijderen, buiten eentje.. Ik krijg dan dit:
SQL Error : 1030 Got error 134 from storage engine

SELECT t.topic_id FROM phpbb_posts p, phpbb_topics t WHERE t.forum_id = 34 AND p.post_id = t.topic_last_post_id

Line : 65
File : prune.php

Is mijn prune.php beschadigd ofzo?
Offline o0witte0o - 23/04/2008 19:55
Avatar van o0witte0o Nieuw lid hoe kan dat nu? xD heb phpmyadmin nog niet eens geinstalleerd dus heb niet veel verkeerd gedaan Heb alleen die toolkit gebruikt om alle gebruikers te verwijderen, omdat dat niet ging via phpbb zelf.

Heb net prune.php overschreven door het orgineel, maar het blijft het zelfde...

Ik heb zo de indruk dat mijn database f*cked up is 
Offline Rens - 23/04/2008 20:02

Crew algemeen
Als je nou eens gewoon al je tabellen wegdonderd en je phpBB opnieuw installeerd?
Template toevoegen, klaar.
Wed dat dat sneller gebeurd is dan alle fouten oplossen die je nu gaat krijgen...
Offline o0witte0o - 28/04/2008 01:43
Avatar van o0witte0o Nieuw lid Forum is gered 

heb zelfs een beetje serurity aan toegevoegd, (enkele cijfers ingeven tijdens de registratie) En dat is allemaal gelukt, maar er blijven spambots zich registreren... Die spambots zijn erger dan ik dacht, die wringen zich overal door... Of er nu een cijfercode staat of ni.. Posten doen ze al niet meer (gelukkig) Iemand een oplossing om te kunnen voorkomen dat de spambots zich niet kunnen registreren?

www.lanofduty.be/forum ziet da af.. er hebben blijkbaar weer enkele bots zich geregistreerd..

Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.177s