login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Whois fout

Offline micasa001 - 21/04/2008 16:53
Avatar van micasa001PHP interesse Zojuist heb ik het volgende Whois script getest en wil deze gaan gebruiken voor mijn site:

http://www.plaatscode.be/7412/

Echter geeft deze de volgende melding:

1. Notice: Undefined index: submit in E:\Applications\UsbWebserver\Root\scripts\index.php on line 64

En nadat ik heb gezocht geeft die deze meldingen:

1. Notice: Undefined index: submit in E:\Applications\UsbWebserver\Root\scripts\index.php on line 64
  2.  
  3. Notice: Undefined variable: data in E:\Applications\UsbWebserver\Root\scripts\index.php on line 51
  4.  
  5. Notice: Undefined variable: data in E:\Applications\UsbWebserver\Root\scripts\index.php on line 51
  6.  
  7. Notice: Undefined variable: data in E:\Applications\UsbWebserver\Root\scripts\index.php on line 51
  8.  
  9. Notice: Undefined variable: data in E:\Applications\UsbWebserver\Root\scripts\index.php on line 51
  10.  
  11. Notice: Undefined variable: data in E:\Applications\UsbWebserver\Root\scripts\index.php on line 51
  12.  
  13. Notice: Undefined variable: data in E:\Applications\UsbWebserver\Root\scripts\index.php on line 51
  14.  
  15. Notice: Undefined variable: data in E:\Applications\UsbWebserver\Root\scripts\index.php on line 51
  16.  
  17. Notice: Undefined variable: data in E:\Applications\UsbWebserver\Root\scripts\index.php on line 51

Wie kan mij vertellen hoe dit is op te lossen?

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline micasa001 - 21/04/2008 17:24
Avatar van micasa001 PHP interesse ik heb niets op iets gezet, dit is het complete script hoe ik het vanaf sitemasters heb gehaald, maar hoe zou ik deze kunnen oplossen?
Offline Rens - 21/04/2008 17:27

Crew algemeen
  1. if ($_REQUEST['submit'])

==>
  1. if(IsSet($_REQUEST['submit']))

Kijk eens of je dan nog fouten krijgt?
Offline Kr4nKz1n - 21/04/2008 17:33
Rens schreef:
[..code..]
==>
[..code..]

Kijk eens of je dan nog fouten krijgt?

1. If($_SERVER['REQUEST_METHOD'] == 'POST')

Nog mooier.
Offline zointer - 22/04/2008 07:22
Avatar van zointer HTML gevorderde
micasa001 schreef:
Zojuist heb ik het volgende Whois script getest en wil deze gaan gebruiken voor mijn site:

http://www.plaatscode.be/7412/

Echter geeft deze de volgende melding:

[..code..]

En nadat ik heb gezocht geeft die deze meldingen:

[..code..]

Wie kan mij vertellen hoe dit is op te lossen?

Door niet op je localhost te testen maar online 
scriptje dat je hier poste werkt
Offline Aar - 22/04/2008 10:11
Sandernerd schreef:
Blijkbaar staat de error reporting van je webserver standaard op all. Notice betekent dus letterlijk een notitie, een aanwijzing en worden normaal niet weergeven. Ze zijn wel handig om fouten op te sporen. Zet eens bovenaan je script:

[..code..]

nu zouden die notices weg moeten zijn.

Plak jij ook altijd de controlelampjes van je auto af dan?
Notices zijn er om weggegwerkt te worden, niet om genegeerd of onderdrukt te worden ;).
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.203s