Hallo, ik zoek een scriptje waarmee je kan zorgen dat de url altijd het zelfde blijft en niet lelijke lange urls krijgt. Net zoals marktplaats, de url veranderd nooit... Nee ik heb al gehoord frames, ik heb een joomla site, en ook nee simpele urls aanzetten in joomla. Ik wil echt alleen www._________.nl
Moet het echt met frames, ik heb het nu wel met frames maar zou het liever anders willen...
Thomas - 04/04/2008 17:17 (laatste wijziging 04/04/2008 17:19)
Moderator
Vraag een pagina op via een script, in dit script stop je de pagina-data in een sessie, je redirect terug naar je voorpagina, en daar haal je content op met behulp van informatie in je sessie.
EDIT: En "het probleem" blijft: de verwijzingen naar je script-pagina moet je voeren met informatie welke pagina je wilt zien...
Het kan zeker, maar het is zeker _niet_ verstandig; hoe moet een zoekmachine door jouw site als alle pagina's "aan de buitenkant" dezelfde URL hebben?
Twee vragen:
- Wat voor site is het?
- Waarom zou je dit in hemelsnaam willen? Deze kunstgreep lijkt mij geen oplossing voor bijvoorbeeld security (bijv. dat iemand in je url loopt te klooien - die informatie zit dan in je sessie, wil je dat?)
Ik denk dat deze wens is ontstaan uit bepaalde security-overwegingen. De weg die je inslaat lijkt mij niet de juiste.