login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Bijlage komt niet mee in Mailform

Offline MaikelK - 03/04/2008 12:19 (laatste wijziging 03/04/2008 13:09)
Avatar van MaikelKNieuw lid Hallo,

Ik heb een mailform gevonden dat controleer of de velden naam email onderwerp en bericht wel worden ingevuld.

Nu heb ik er zelf een bestandtoevoegen veld ingeplakt, maar als ik daar een bestand selecteer komt deze niet meer als bijlage!

Ik wil dat het script dus een bijlage mee stuurt van het toegelaten bestandformaat, RAR ZIP en JPG, alleen wat is daar de code voor om daar op te laten controleren en het dan mee te sturen!?

Plaatscode: 6419

Wat gaat er in mijn script nu fout dat ik het niet krijg mee gestuurd!? 

Citaat:
Lappen code groter dan 65 a 70 regels moeten op www.plaatscode.be

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline friko - 03/04/2008 12:59
Avatar van friko Nieuw lid mm....hoe wil je een bijlage versturen als je die niet eens mee mailt?
er zit totaal niks in van bijlage versturen behalve het veld:S

Tip als je niet zo goed bent met php: gebruik phpmailer dit is een gratis open source.
Of zoek eens op google naar mailer_class

Die is al klaar gemaakt voor je en kun je zo na configuratie gebruiken
Offline MaikelK - 04/04/2008 19:48
Avatar van MaikelK Nieuw lid Maar ik vraag niet om een phpmailer of mailer_class, ik wil gewoon weten welke code ik precies moet gebruiken om dit script te laten werken.

Als ik die upload scripts bekijken hier op deze site, HOE voeg ik dat toe aan dit script zodat het gaat werken!?
Offline Stijn - 04/04/2008 20:41
Citaat:
ik wil gewoon weten welke code ik precies moet gebruiken om dit script te laten werken.
PHP code? 

Lees de tutorial.
Offline Gerard - 05/04/2008 21:21
Citaat:
Maar ik vraag niet om een phpmailer of mailer_class, ik wil gewoon weten welke code ik precies moet gebruiken om dit script te laten werken.

Die code kan je vinden in de phpMailer class.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.165s