PHP interesse |
|
hallo
ik vond dit scriptje hier op deze site, maar wanneer ik het gebruik wordt de "From: " niet weergegeven in mijn mailbox.
Ligt het misschien aan het feit dat er bij
$header = "From: " . $uwemail . "\n";
geen POST voor .$uwemail staat? want in verdere lijnen wordt die POST wel gebruikt.
mvg
$recipient = "your@email.com"; //Het email adres van de persoon die vragen moet ontvangen. $subject = $sub; //Subject van de mail.
$header = "From: " . $uwemail . "\n";
$mail_body = "Contact script werd op " . date("d-m-Y") . " om " . date("H:i") . " uur uitgevoerd.\n";
$mail_body .= "De volgende persoon vulde het contact formulier in:\n\n"; $mail_body .= "Naam: " . $_POST['name'] . "\n"; $mail_body .= "E-mailadres: " . $_POST['uwemail'] . "\n\n"; $mail_body .= "Bericht:\n"; $mail_body .= $_POST['field']; $mail_body .= "\n\n -- Einde van het contact bericht --";
mail($recipient, $subject, $mail_body, $header);
$recipient = "your@email.com"; //Het email adres van de persoon die vragen moet ontvangen. $subject = $sub; //Subject van de mail. $header = "From: " . $uwemail . "\n"; $mail_body = "Contact script werd op " . date("d-m-Y") . " om " . date("H:i") . " uur uitgevoerd.\n"; $mail_body .= "De volgende persoon vulde het contact formulier in:\n\n"; $mail_body .= "Naam: " . $_POST['name'] . "\n"; $mail_body .= "E-mailadres: " . $_POST['uwemail'] . "\n\n"; $mail_body .= "Bericht:\n"; $mail_body .= $_POST['field']; $mail_body .= "\n\n -- Einde van het contact bericht --"; mail($recipient, $subject, $mail_body, $header);
|