PHP expert |
|
Hallo iedereen,
http://img183.i...toraj2.jpg
Dit heb ik op dit moment, mijn vraag is; hoe weet ik welke input ik ingevuld heb. Als ik op submit klik wil ik graag een overzicht hebben van wat ik dus heb ingevuld.
Deze array heb ik op dit moment:
<?php
$aTroops = array(0 => array(0 => "Legionair", 1 => "Knuppelvechter", 2 => "Phalanx"),
1 => array(0 => "Praetoriaan", 1 => "Speervechter", 2 => "Zwaardvechter"),
2 => array(0 => "Imperiaan", 1 => "Bijlvechter", 2 => "Padvinder"),
3 => array(0 => "Equites Legati", 1 => "Verkenner", 2 => "Toetatis Donder"),
4 => array(0 => "Equites Imperatoris", 1 => "Paladijn", 2 => "Druideruiter"),
5 => array(0 => "Equites Caesaris", 1 => "Germaanse Ridder", 2 => "Haeduaan"),
6 => array(0 => "Ram(Romein)", 1 => "Ram(Germaan)", 2 => "Ram(Galliër)"),
7 => array(0 => "Vuurkatapult", 1 => "Katapult", 2 => "Trebuchet"),
8 => array(0 => "Senator", 1 => "Leider", 2 => "Onderleider"),
9 => array(0 => "Kolonist(Romein)", 1 => "Kolonist(Germaan)", 2 => "Kolonist(Galliër)"));
?>
<?php $aTroops = array(0 => array(0 => "Legionair", 1 => "Knuppelvechter", 2 => "Phalanx"), 1 => array(0 => "Praetoriaan", 1 => "Speervechter", 2 => "Zwaardvechter"), 2 => array(0 => "Imperiaan", 1 => "Bijlvechter", 2 => "Padvinder"), 3 => array(0 => "Equites Legati", 1 => "Verkenner", 2 => "Toetatis Donder"), 4 => array(0 => "Equites Imperatoris", 1 => "Paladijn", 2 => "Druideruiter"), 5 => array(0 => "Equites Caesaris", 1 => "Germaanse Ridder", 2 => "Haeduaan"), 6 => array(0 => "Ram(Romein)", 1 => "Ram(Germaan)", 2 => "Ram(Galliër)"), 7 => array(0 => "Vuurkatapult", 1 => "Katapult", 2 => "Trebuchet"), 8 => array(0 => "Senator", 1 => "Leider", 2 => "Onderleider"), 9 => array(0 => "Kolonist(Romein)", 1 => "Kolonist(Germaan)", 2 => "Kolonist(Galliër)")); ?>
De radio inputs hebben een value van 0, 1, 2 dan weet je welk ras je moet hebben (elk ras heeft zijn eigen benaming van eenheid).
De inputs waar je aantal troepen in kan vullen hebben een value van 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9.
|