login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

grafiek maken (Opgelost)

Offline djeetn - 24/03/2008 09:39 (laatste wijziging 24/03/2008 16:30)
Avatar van djeetnNieuw lid Voor de presentatie van m'n eindwerk had 'k graag enkele dynamische grafieken gemaakt. 't Is te zeggen, de grafieken bevatten gegevens over de zakking van een constructie en de kracht die op deze constructie inwerkt. Dit alles is variabel in de tijd.

Aangezien 'k geen enkel programma hiervoor ken, dacht 'k dit eventueel te kunnen maken aan de hand van 'n gif-animatie. Met php zou 'k de aparte frames dan genereren, die frames opslaan en dan importeren in ImageReady en klaar is kees... dacht 'k.

In bijlage zijn m'n verschillende bestandjes te vinden. Welk probleem stelt er zich nu? Hoewel 'k telkens opnieuw m'n ganse grafiek van nul herteken, krijg 'k op 't eind van de rit steeds maar dezelfde grafiek te zien. Soms wordt eens de ganse lijn getekend, soms wordt helemaal geen lijn getekend.

Iemand die mij 'n handje kan helpen? Alvast bedankt voor de moeite.

Andere mogelijke oplossingen voor dit probleem zijn natuurlijk ook mogelijk.

Plaatscode: 6257

2 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Ontani - 24/03/2008 11:38
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
misschien een andere oplossing voorstellen: http://www.fusioncharts.com/
Offline djeetn - 24/03/2008 14:46 (laatste wijziging 25/03/2008 15:21)
Avatar van djeetn Nieuw lid Vluchtig eens FusionCharts bekeken. Dit lijkt me eerder om 'n grafiek wat mooier weer te geven. Wat ik wil is dat de grafiek in de tijd opgebouwd wordt.

Na 1 minuut: Grafiek 1
Na 3 minuten: Grafiek 2
Na 14 minuten: Grafiek 3
Na 20 minuten: Grafiek 4

Het doel van dit alles is videobeelden van m'n proeven en deze grafiek importeren in adobe premiere, en hiervan dan 'n filmpje te renderen

Edit: 't probleem is opgelost. Dit topic mag gesloten worden.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.16s