login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

exceeded configured activity timeout

Offline ranco - 19/03/2008 11:50 (laatste wijziging 19/03/2008 11:52)
Avatar van rancoPHP gevorderde Ik heb een script gemaakt waarbij 5 foto's tegelijkertijd upgeload kunnen worden. Er wordt dan meteen een thumbnail van gemaakt.

Het script op zich werkt wel, als ik 1 of 2 foto's upload is er niets aan de hand. Maar zodra ik 5 foto's (wat grotere foto's) ga uploaden krijg ik een melding:

Citaat:
The FastCGI process exceeded configured activity timeout

Ik heb voor deze error gegoogled, maar werd er niet veel wijs uit.

Dit is mijn code voor het verwerken van de foto's:
plaatscode

Zoals je ziet heb ik de max executiontime al aangepast.

Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat ik wel 5 foto's tegelijk kan uploaden zonder de error?

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Martijn - 19/03/2008 11:59
Avatar van Martijn Crew PHP misschien 1 voor 1 proberen? zegmaar als 1 upgeload is, dan pas 2? mssn dat er dan een soort pauze is dat t kan?
Offline ranco - 19/03/2008 23:23
Avatar van ranco PHP gevorderde @DeviourSoul: Lees het script, hij verwerkt ze 1 voor 1. Maar dat maakt niets uit.

Iemand een oplossing?
Offline Stijn - 20/03/2008 00:44
Avatar van Stijn PHP expert Je kan misschien je strategie aanpassen. Controleer eerst of alle geuploade bestanden correct zijn (type, size, ...). Verplaats de afbeeldingen dan van de /tmp map naar jou map. Als dit gedaan is, kan je er dan tumbnails van maken.
Offline ranco - 20/03/2008 15:22
Avatar van ranco PHP gevorderde hmm, dit is misschien wel een optie.... maar brengt weer extra werk met zich mee.
Nog steeds denk ik dat dit met een php ini instelling te maken heeft, alleen weet ik niet welke :/
Offline Stijn - 20/03/2008 15:29
Avatar van Stijn PHP expert Als je IIS draait moet je eens kijken naar het volgende topic, https://forums.iis.net/p/1147730/1865539.aspx
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.347s