login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Index niet te zien bij link include?

Offline Hokveld - 13/03/2008 15:01
Avatar van HokveldNieuw lid Heb een site waarin op in de index pagina links worden geladen in een div. Dit werkt. Maar als ik dan in de geladen div een menu heb en daarmee weer een link wil laden en dit dan in de zelfde div moet laden dan

ziet men alleen de inhoud van de div en niet de rest eromheen..?

Hoe kan ik ervoor zorgen dat de index pagina ook te zien blijft.

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline timmie_loots - 13/03/2008 15:05
Avatar van timmie_loots PHP gevorderde Zonder code kunnen we hier vrij weinig mee. Staat ergens een voorbeeld online, of kun je de code op plaatscode.be zetten?
Offline Hokveld - 13/03/2008 15:53 (laatste wijziging 13/03/2008 17:38)
Avatar van Hokveld Nieuw lid Dit is de code

http://www.plaatscode.be/6077/
Offline BigBug - 13/03/2008 17:39 (laatste wijziging 13/03/2008 17:42)
Avatar van BigBug PHP expert Je linkt wel dmv index.php?pagina=1 ?

Anders zul je inderdaad niets zien.

Edit: Even een tipje, je kan beter een invisible frame maken voor muziek, zo kan je pagina's laden zonder dat je gemekker hebt dat de muziek overnieuw begint.
Offline Hokveld - 13/03/2008 20:09
Avatar van Hokveld Nieuw lid heb de div aangepast en nog blijft het probleem dat de index niet geladen word maar alleen de link
Offline timmie_loots - 13/03/2008 22:53
Avatar van timmie_loots PHP gevorderde Zijn probleem is dat hij in de includes ook weer dingen heeft staan m.b.v. hetzelfde soort links. Kijk maar eens naar de twee links die hij laat zien onderaan zijn code.

Misschien is het handig om te begrijpen hoe PHP precies in elkaar zit. Wat je nu doet, doet precies wat het zou moeten doen. Als je de index aanroept, en daarop pagina's laadt die gekozen worden met de ?pagina-variabele, dan moet je niet raar opkijken dat als je linkt naar een ander bestand met een andere ?pagina-variabele de index niet meer verschijnt.
Offline Hokveld - 15/03/2008 12:10
Avatar van Hokveld Nieuw lid achso...

Dat heb ik nog niet geweten, maar is er dan een manier/code waarmee het wel kan..?
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.169s