login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

PDF - Eerste blad

Offline Stefaan - 27/02/2008 11:35
Avatar van StefaanNieuw lid Is het mogelijk via een (mss freeware) script om het eerste blad van een pdf als een img op te slaan. Ik zou dat nodig hebben om bijvoorbeeld geuploade pdf's dan downloadable te maken door middel van een foto (het eerste blad dat dus in die pdf voorkomt). Eens ik de img heb kan ik verder (resizen enzo...)

iemand een idee of is dit niet mogelijk?

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline gothmog - 27/02/2008 11:55
Avatar van gothmog Lid In adobe reader, de momentopname knop. Deze zit naast selecteren (tekst) en de zoomknop en lijkt op een fotocamera!
Doe dan ctrl+v in photoshop (of desnoods paint).
Offline Stefaan - 27/02/2008 11:57
Avatar van Stefaan Nieuw lid Sorry, waarschijnlijk verkeerd uitgedrukt. Het gaat wel over een upload-pdf. Via een php script. Dus een pdf wordt geupload en ik wil de eerste foto eruit halen als jpg om te verwerken. (om dan te gebruiken als een thumb)
Offline marten - 27/02/2008 11:59
Avatar van marten Beheerder Denk niet dat het mogelijk is om vanaf een geuploade pdf een voorbeeld te maken. Pak gewoon een standaard pdf icoon.
Offline Stefaan - 27/02/2008 12:00
Avatar van Stefaan Nieuw lid Njah, doe ik nu indd... Mss ff laten staan. Iemand die hier toch een oplossing voor moest vinden...
Offline Mad_Mike - 27/02/2008 13:12
Avatar van Mad_Mike PHP beginner Ik heb even snel voor je gezocht op google: "php: convert pdf to jpg"

niet echt een goed resultaat gevonden, maar wellicht jij wel als je iets meer tijd erin steekt ;)

http://answers....?id=134543
Kwam ik nog wel tegen
Offline Stefaan - 27/02/2008 13:16
Avatar van Stefaan Nieuw lid Heb indd al veel gezocht ernaar. Maar heb helaas geen ImageMagick op de server
Offline Mad_Mike - 27/02/2008 13:22
Avatar van Mad_Mike PHP beginner ook op phpclasses gekeken?
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.18s