login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

rss voor phpbb

Offline ajaxpride - 18/02/2008 19:16
Avatar van ajaxprideNieuw lid beste, ik zit met een probleempje.
ik heb een rssfeed script en die vertoond mijn laatste topics uit mijn phpbb2 forum in mijn nieuwssysteem(cmd) die een rssreader ingebouwd heeft. alleen nu is het zo dat hij alleen de links uit het forum vertoond die niet beschermt zijn. maar ik wil dus dat hij alle topics laat zien en vervolgens na klikken van de link je pas moet inloggen op het forum om het bericht verder te kunnen lezen.

ik heb wel een klein php schript die werkt wel hoe ik het wil, staat hieronder in de code. maar kan ik hiervan een rssfeed maken, want dit shript vertoond wel alle topics alleen kan ik hem niet gebruiken in mijn nieuwssysteem omdat het geen rssfeed is. maar kan dit en zo ja hoe? ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen.
alvast bedankt.
Plaatscode: 5662

2 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Threetimes - 18/02/2008 19:22
Avatar van Threetimes PHP beginner er word html ge-output...

kan je xml/rss zelf schrijven?
je kan dan het script veranderen door alle "$box_content .="-regels te veranderen en op regel 104 ook xml/rss ipv html te printen
Offline ajaxpride - 18/02/2008 23:34
Avatar van ajaxpride Nieuw lid oke, dus het is wel mogelijk. zelf schrijven word een probleen ik heb niet zoveel kennis met php en rss. Dingen aanpassen en copy paste lukt me nog wel hahaha maar weet dus echt niet wat ik waar moet zetten, zonder dat iemand mij dat uitlegt.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.194s