login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

raar foutje in fotoalbum

Offline BjoJnD - 10/02/2008 00:25
Avatar van BjoJnDNieuw lid mijn berucht fotoalbum is volledig ten top, maar ik zit echter nog altijd met een kleinigheid. Het scriptje werkt op en top, maar ik krijg op mijn website boven mijn titel "nnnn" . inderdaad 4 n'tjes. ik heb het ganse scriptje al onderste boven gegooid en ik vind het niet.
hier is de website en dit is de code

misschien vinden jullie het. als ik lege websitepagina bekijk dan is er niets te zien.

commentaar op de layout mag ook, want het is door mij gemaakt.

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Gerard - 10/02/2008 00:38
Avatar van Gerard Ouwe rakker Regel 113
Offline BjoJnD - 10/02/2008 01:35
Avatar van BjoJnD Nieuw lid aangepast, maar dat is het niet xD sorry
Offline Gerard - 10/02/2008 01:41 (laatste wijziging 10/02/2008 01:42)
Avatar van Gerard Ouwe rakker Kan het me niet voorstellen. Zooi die je tussen de regels (tr) gooit wordt normaliter altijd erboven neergeplompt. Ik ben er dus vrij zeker van dat dat het wel was.
Offline Martijn - 10/02/2008 10:48
Avatar van Martijn Crew PHP en op 113 staat ook maar 1 N, dus dat is apart. wat ik doe als ik iets niet kan vinden, is dingen tijdelijk deleten. Gewoon de IF laten staan, en de ELSE deleten (en met ctrl Z terug halen).

Als je dan het dan verdwijt, je nnnn, dan weet je dat t in het laatst geselecteerde stuk zit
Offline GTW - 10/02/2008 11:55

PHP gevorderde
dan kan je het ook gewoon commenten, dat scheelt je in fouten als je per ongeluk het scherm afsluit of je prog crashed ;)
Offline Gerard - 10/02/2008 13:28
DeviourSoul schreef:
en op 113 staat ook maar 1 N, dus dat is apart. wat ik doe als ik iets niet kan vinden, is dingen tijdelijk deleten. Gewoon de IF laten staan, en de ELSE deleten (en met ctrl Z terug halen).

Als het binnen een loop staat... ;)
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.171s