login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

php in iframe

Offline nsine - 03/02/2008 20:26

Ik heb een php pagina in een iframe geplaatst en als ik dubbelklik op een textveld om de vorige tekst die ik heb ingegeven te kunnen selecteren krijg ik deze "bug". Ik heb op het vak "e-mail" geklikt.

in de volgende link is een screen:

http://www.halfran.be/bug/bug.JPG

help plz 

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline marten - 03/02/2008 21:09
Avatar van marten Beheerder Dit is niet echt een bug. Je iframe is aan de onderkant te klein. Daarom gaat de selectbox van de email adressen naar boven.
Offline nsine - 03/02/2008 21:14 (laatste wijziging 03/02/2008 21:17)
Avatar van nsine Nieuw lid Hmm, ik begrijp wat je bedoeld! als je goed kijkt zie je dat de selectbox eigenlijk +-3cm naar onder is gekomen. het email textvakje staat bijna vanboven.

de selectbox die je nu ziet staat vlak tegen een ander tekstvak dat voor iets anders dient.

ik heb dat probleem met elk tekstvakje, naam, voornaam etc.

toch bedankt voor je reactie

edit: nog vergeten te melden, als ik de php pagina zo open dus niet via het iframe heb ik die problemen niet!!
Offline zointer - 04/02/2008 06:43 (laatste wijziging 04/02/2008 09:07)
Avatar van zointer HTML gevorderde
nsine schreef:
edit: nog vergeten te melden, als ik de php pagina zo open dus niet via het iframe heb ik die problemen niet!!

Tuurlijk dat is wat marten ook zegt.

En als je wil dat we helpen zijn we met een screen ook niet veel hé.
Offline Aar - 04/02/2008 10:46
Avatar van Aar PHP interesse Waarom gebruik je een iframe. Nergens voor nodig toch ;)?
Offline bennieboy - 04/02/2008 11:10
Avatar van bennieboy HTML beginner je kan het best werken met een voorwaardelijke include of met cases(zie tutorials)
Offline nsine - 04/02/2008 15:54
zointer schreef:
[..quote..]

Tuurlijk dat is wat marten ook zegt.

En als je wil dat we helpen zijn we met een screen ook niet veel hé.

Met jou comment ben ik zeker niet veel 

ik heb net mn iframe 3x zo groot gemaakt, stond trouwens op 100% en het probleem blijft.

Mijn doel van deze topic was om te zien of er nog mensen met dit probleem zitten en wel een oplossing hebben gevonden.
Offline zointer - 04/02/2008 16:28 (laatste wijziging 04/02/2008 16:32)
Avatar van zointer HTML gevorderde En wat jij zegt een bug is GEEN bug dat is iets normaal.

Wat maakt het uit dat opgeslagen gegevens in een tekstveld omhoog/omlaag gaat das toch maar tijdelijk.
Opgeslagen gegevens in een tekstveld dat is client-side/browser instellingen.

Nog eens, als je wil dat we helpen zijn we met een screendump ook niet veel hé.

edit: btw dit topic hoort hier zelfs niet thuis aangezien dit niks met php te maken heeft.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.163s