Ik heb het forum van FangorN gedownload en hem een beetje aangepast aan mijn website. Nu kun je op dit forum een reactie op een topic plaatsen, maar in de versie van FangorN moet je dan zelf een naam invullen. Nu was ik bezig om het zo te maken zodat je geen naam hoeft in te vullen, maar je gebruikersnaam wordt gebruikt. Dit heb ik heel vaak geprobeerd, maar het lukte mij geen enkele keer. Het script staat op PlaatsCode.be. (Als ik weet hoe ik dit met de naam moet doen, ga ik dit ook met de email doen, dus dat heb ik nu nog niet voorbereid)
Ik include deze pagina in een andere pagina (bijv. deze pagina) waarin ik hem wel beveilig. Ik heb inderdaad niet zo veel verstand van PHP enzo, maar toch zou ik graag dieper willen gaan. Zou je me willen uitleggen hoe ik dat bovenstaande doe? Bedankt, Oli4
waar je de naam moet invullen (in het forum) kun je dan $row2['user_name']; zetten
BV: regel 48 + 49
[..code..]
Zoiets had ik ook in gedachten, maar het werkt nog niet. Als je nu kijkt naar deze pagina dan moet je kijken naar het laatste bericht en toen had ik dit al toegepast. Hier is de naam leeg :S. Best wel raar...
Als je bent ingelogged krijg je deze error arse error: syntax error, unexpected '"', expecting ',' or ';' in C:\domains\vleckanie.nl\wwwroot\forum\postreactie.php on line 63. Maar het zal wel heel makkelijk op te lossen zijn (wat ik nu niet kan want k heb het heel druk met huiswerk enz. en ik ben nog maar een groentje in PHP) Maar ik zal morgen ff kijken.