login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

replace file - critical transfer error (Opgelost)

Offline Stefan14 - 27/01/2008 18:59
Avatar van Stefan14PHP gevorderde Ik wil een bepaald php bestand vervangen door een nieuwere versie, maar om de een of andere vreemde reden geeft hij met FileZilla iedere keer een Critical Error, ook met WS_FTP geeft hij een 550 error, en als laatste heb ik het hosting CP nog geprobeerd, maar ook daar een fout.

Je zou denken dat het in de rechten zit, alle mappen staan op 777, alleen het ene bestand blijft op 644 staan, ookal wijzig ik hem, dan wordt die wijziging niet doorgevoerd.

Ook ben ik erachter gekomen dat alle bestanden in die map niet te vervangen zijn, boven die map en elke andere plek is gewoon te wijzigen, maar die ene map niet. Die map heeft gewoon 777 rechten en de owner is ftp ftp.
ik snap dan ook niet waar ik de fout moet zoeken.
Zou ik het bestand kunnen verwijderen en daarna opnieuw uploaden of zou dat problemen kunnen opleveren dat ik zometeen het bestand niet meer terug kan plaatsen?
Ik wil dit wel zeker weten gezien dit bestand essentieel is voor de goede werking van de site.
Ook ben ik er bij gebaat dat dit bestand zo snel mogelijk vervangen wordt.

De server is een dedicated server, dus ik kan me niet beroepen op de hoster.

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Stijn - 27/01/2008 19:04
Avatar van Stijn PHP expert Kan je andere bestanden in die map plaatsen? Anders moet je eens via root gaan uploaden.
Offline Stefan14 - 27/01/2008 19:10
Avatar van Stefan14 PHP gevorderde zojuist even geprobeerd, een bestand dat nog niet bestaat is wel te uploaden.

Hoe zou ik via root uploaden? Ik werk momenteel via het hoofdaccount van de server (admin in DirectAdmin)
Offline Stijn - 27/01/2008 19:29
Avatar van Stijn PHP expert Ik zou het bestand dat nu op de server staat hernoemen en dan die van je pc uploaden in de map . Dat lijkt me het veiligste.
Offline Stefan14 - 27/01/2008 19:37
Avatar van Stefan14 PHP gevorderde Ik ben dol op dit soort fora, samen weet je altijd meer dan alleen.

Stijn, je bent geweldig, hernoemen, uploaden en klaar!

Weet je dat ik dagen bezig geweest ben deze error te verklaren?
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.181s