Nieuw lid |
|
http://www.eliza.be/kopiedictionary.php
Op bovenstaande pagina zie je een niet-agewerkt deel van de website waaraan ik werk.
In de linker sitebar wordt een brontaal, een doeltaal en een rubriek gevraagd. Kies bijvoorbeeld "Nederlands", "Spaans" en "Dieren".
In de maincontent worden alle afbeeldingen geplaatst met daaronder de naam in de brontaal en in de doeltaal. Bedoeling is de woordenschat van de doeltaal te leren.
Normaal staat er geen error op die pagina. Die staat er nu wel omdat er in de invulveldjes nog niets is ingevuld.
Je zal ook merken dat er onderaan een "pagination" voorzien is. Er worden 20 afbeeldingen getoond, maar er zijn er vaak veel meer.
Als je onderaan op de link "next" klikt, dan zie je op de adresbalk dat dat wordt doorgegeven, maar die pagina 2 opent niet.
Dezelfde foutmelding verschijnt, waaruit ik afleid dat wat is ingevuld in de invulveldjes terug weg is. Vul je opnieuw hetzelfde in, dan komt inderdaad pagina 2 wél.
Ik heb geprobeerd om met sessions die variabele bij te houden als de pagina hernieuws wordt, maar zonder resultaat.
Heeft iemand een idee wat ik fout doe?
|