En wtf is het probleem? In je code geeft je namelijk de instructie op een nieuw venster te openen? Wat wil je dan bereiken? Denk dat hier toch iets meer duidelijkheid gewenst is.
Ik ben dus bezig met een Register script waar ook Check ID buttons enzo inzetten.. zodra je dan op zo'n knop drukt, dan moet hij een popup openen, en dan daarin weergeven of het Account ID al bezig is of niet.
<script type="text/javascript">
function idchklol() {
var usern = form1.username.value;
var urlx = "./idchk.php?user=" + usern;
newwindow=window.open(urlx,'Checking if Available','height=350,width=500,scrollbars=yes');
if (window.focus) {newwindow.focus()}
return false;
}
</script>
<script type="text/javascript">
function idchklol(){
var usern = form1.username.value;
var urlx ="./idchk.php?user="+ usern;
newwindow=window.open(urlx,'Checking if Available','height=350,width=500,scrollbars=yes');
if(window.focus){newwindow.focus()}
returnfalse;
}
</script>
maar alsnog opent hij geen popup.. zou misschien iemand zelf kunnen kijken of bij hem / haar het wel een popup opent?
de database tabel bestond niet ^_^ ik deed zt_users maar het was zt_leden ;)
Maar nu heb ik wel nog en probleem,, wou hem net gaan opzoeken..
You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '@teamssx.nl,83.116.227.115)' at line 1
en met registreren is er ook nog een probleem met de terms of agreement en de privacy policy..
Als je ze aanvinkt geeft ie aan dat je ze moet aanvinken,, vink je ze niet aan kun je je wel registreren,, maar dan krijg je die error
mysql_query("INSERT INTO `zt_leden` (`username`,`password`,`email`,`ip`) VALUES ('".$username."','".$pass1."','".$email."','".$ip."')") or die (mysql_error());
mysql_query("INSERT INTO `zt_leden` (`username`,`password`,`email`,`ip`) VALUES ('".$username."','".$pass1."','".$email."','".$ip."')") or die(mysql_error());
You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near ',`ip`) VALUES ('larssy1','test','lars@teamssx.nl','83.116.227.115')' at line 1