login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

palmares script

Offline wes - 11/01/2008 17:28 (laatste wijziging 11/01/2008 17:29)
Avatar van wesPHP interesse Ik zoek een soort script dat hetzelfde weergeeft als http://www.vlaanderenatletiek.be/?mnuid=20
, en waar ook een admin functie bijzit om het te bewerken etc. Weet iemand zo'n soort script?

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Nanon - 11/01/2008 18:08
Avatar van Nanon PHP interesse Dat soort scripts zijn ( volgens mij ) niet niet gratis te vinden op het internet. Maar je zou het bovenste stuk kunnen vergelijken met een soort profielen-script.
Offline DMM - 11/01/2008 18:20
Avatar van DMM PHP beginner Een script vinden dat pefect op jouw maat past, zul je denk ik moeilijk vinden. Indien jouw PHP kennis groot genoeg is, zou ik het zelf maken. Het belangrijkst is de interactie tussen een database (bvb. MySQL) en PHP. Om "inspiratie" op te doen kun je natuurlijk zoeken naar scripts die iets soortgelijks uitvoeren.

Weet je echter niets van PHP, dan kun je het uitbesteden.
Offline wes - 11/01/2008 18:25 (laatste wijziging 11/01/2008 18:26)
Avatar van wes PHP interesse Ik heb geprobeerd het zelf te maken. Maar ik heb dan een pagina met allemaal input-velden waarin de gebruiker alles in kan voeren.

Mijn probleem is alleen het volgende: alle input velden heten zoiets:

Jaar_Internationaal_Palmares__0
Jaar_Internationaal_Palmares__1

etc. en dat Jaar_ veranderd ook nog in andere dingen. Maar alles lukt tot het posten, want dan heb ik namelijk het probleem dat alles wat met een __0 eindigt moet in 1 "lijn" in de tabel, en alles wat met __1 eindigt weer op een andere "lijn", etc.

En dat met Internationaal_Palmares verschilt ook nog (categorie dus). Dus ik weet niet hoe je dan alles in de tabel nog bij elkaar moet zetten. Niet dat opeens wat de gebruiker had ingevuld bij 2005 (voorbeeldje he;-)) dat het dan opeens bij 2001 komt te staan...
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.175s