login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

map terug (Opgelost)

Offline nvleeuwen88 - 03/01/2008 14:46
Avatar van nvleeuwen88HTML interesse Heey mensen,

Ik kom er even niet uit ik heb het volgende probleem:
Ik probeer een plaatje te uploaden als volgt:
  1. move_uploaded_file($_FILES['bestand']['tmp_name'], "/css/images/producten/" . $naam);
  2. chmod("/css/images/producten/" . $naam, 0777);

alleen dan krijg ik de volgende errors:

Warning: move_uploaded_file(/css/images/producten/faces_image.png) [function.move-uploaded-file]: failed to open stream: Permission denied in /login/addproduct.php on line 64

Warning: move_uploaded_file() [function.move-uploaded-file]: Unable to move '/tmp/phpafNsqS' to '/css/images/producten/faces_image.png' in /login/addproduct.php on line 64

Warning: chmod() [function.chmod]: open_basedir restriction in effect. File(/css/images/producten/faces_image.png) is not within the allowed path(s): (/home/:/tmp:/usr/local/lib/php/) in /login/addproduct.php on line 66

dit komt waarschijnlijk omdat dit bestand in de map login zit maar waar hij het moet uploaden zit in een map lager en dan css/images/producten hoe kan ik die van verandere?

ik hoop het zo goed te hebben uitgelegd zoniet dan leg ik het nog verder uit.

alvast bedankt

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Giant - 03/01/2008 14:48
Avatar van Giant PHP beginner ./css/images/producten/
:P dan doet hij het wel:)
Offline nvleeuwen88 - 03/01/2008 14:52
Avatar van nvleeuwen88 HTML interesse ik heb het volgende gedaan ../css/images/producten/
en toen deed hij het maar weet je misschien ook hoe je een plaatje kan verwijderen is dat de functie: imagedestroy??
Offline Giant - 03/01/2008 14:52
Avatar van Giant PHP beginner dat is de functie
unlink()
Offline nvleeuwen88 - 03/01/2008 14:59
Avatar van nvleeuwen88 HTML interesse oke ontzettend bedankt ben weer geholpen 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.179s