Nieuw lid |
|
var updaten:Number;
var saveTijd:Number = 1; //om de seconde de tijd saven
var playPos:SharedObject = SharedObject.getLocal("spelerZooi", "/");
var geluid:Sound = new Sound();
geluid.loadSound("sound.mp3",true);//adres naar mp3
geluid.stop();
//deze functie zet de huidige speeltijd in een shared object
function tijd() {
playPos.data.tijd = geluid.position;
playPos.flush();
}
//starten vanaf begin of opgeslagen positie
geluid.onLoad = function(){
if (playPos.data.tijd == undefined) {
geluid.start();
} else {
var startPunt:Number = playPos.data.tijd/1000;
geluid.start(startPunt);
}
updaten = setInterval(tijd, saveTijd*1000);//start met opslaan
}
geluid.onSoundComplete = function(){
clearInterval(updaten)
playPos.data.tijd = 0;
playPos.flush();
}
var updaten:Number; var saveTijd:Number = 1; //om de seconde de tijd saven var playPos:SharedObject = SharedObject.getLocal("spelerZooi", "/"); var geluid:Sound = new Sound(); geluid.loadSound("sound.mp3",true);//adres naar mp3 geluid.stop(); //deze functie zet de huidige speeltijd in een shared object function tijd() { playPos.data.tijd = geluid.position; playPos.flush(); } //starten vanaf begin of opgeslagen positie geluid.onLoad = function(){ if (playPos.data.tijd == undefined) { geluid.start(); } else { var startPunt:Number = playPos.data.tijd/1000; geluid.start(startPunt); } updaten = setInterval(tijd, saveTijd*1000);//start met opslaan } geluid.onSoundComplete = function(){ clearInterval(updaten) playPos.data.tijd = 0; playPos.flush(); }
Moet ik nog wat aan deze code veranderen? Ik heb hem namelijk nu erin staan, maar er gebeurt nog niet veel.. |