Nieuw lid |
|
Hallo,
Ik ben bezig met een applicatie waarin je als klein bedrijfje de gewerkte uren kan bijhouden en bekijken. Nu ben ik bezig met het gedeelte waar je de uren bekijkt. Daar wil ik dan weer een aantal filter opties geven (laat alleen uren zien die van werknemer X, laat alleen uren zien voor opdrachtgever X, etc).
Op zich heb ik daar alle functionaliteit voor ingebouwd (een select menu dat submit op een onchange JS event), maar bij elke submit worden eerder ingestelde $_GET variabelen niet behouden. De pagina in kwestie bevindt zich op [folder]/?act=show§ion=workhours, als ik submit wordt de URL alleen [folder]/?client_id=X.
Ik heb in de form als action al van alles geprobeerd: $_SERVER['request_uri'], $_SERVER['php_self'], en nu gebruik ik daar een variabele waar altijd de volledige huidige URL in staat.
Ik ben helemaal de draad kwijt en heb inmiddels een while loop gemaakt die alle $_GET sleutels waarden in hidden fields plaatst zodat ik ze maar kan behouden. Maar, die oplossing is natuurlijk alles behalve ideaal. Wie heeft er enig idee hoe ik dit oplos? Als jullie code of HTML willen zien, laat maar weten. Ik weet niet zo goed welk gedeelte ik dan zou moeten laten zien namelijk.
Groeten,
Walter
|