Nieuw lid |
|
Tot nu toe is het aanpassen van php script mij nog wel gelukt, maar het zelf schrijven....nee dat lukt niet. Nu heb ik wel een php script nodig en wie wil me daarbij helpen?
Het gaat om een bestelformulier in php. Ik wil graag vier kolommen: product, prijs per kg, hoeveelheid, totaalprijs
De kolommen product en prijs per kg staan vast. Het vak hoeveelheid is invulbaar voor de klant en wanneer zij daarin hun hoeveelheid hebben aangegeven (bijv 2,5 kg) moet er automatisch (of na het klikken op een knop) het totaalbedrag van het product in de laatste kolom verschijnen.
Zo kunnen klanten meerdere producten bestellen en onder in het scherm wil ik dan een totaalprijs van alle producten weergeven (automatisch of na het klikken op een knop)
Na het invullen is het de bedoeling dat de klant klikt op de knop bestellen en daardoor krijgen zij een kopie van de bestelling en gaat er een mail naar de leverancier met daarin alleen de bestelde producten en de klantgegevens. Daarna een 'bedankt voor uw bestelling" scherm.
Wie/kan/wil mij daarbij helpen en voor mij een script schrijven.
ik merk het wel
groeten Lisette
|