login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Html code in PHP integreren lukt net niet helemaal. (Opgelost)

Offline rolandt - 06/12/2007 02:38 (laatste wijziging 06/12/2007 03:34)
Avatar van rolandtNieuw lid Nadat ik eerst een html bestand heb gemaakt, met css styles er in (dit heb ik eerst gedaan om te kijken of de lay-out wel goed tot zijn recht kwam) wilde ik deze verwerken in een php bestand. De eerste poging werkte zoals ik dat bedacht had. Nu moest alleen de css style er nog in verwerkte worden. En dit lukt niet helemaal zoals ik dat wil.

Met de volgende code zal het misschien wel voor jullie duidelijk worden wat ik hier fout doe.
Code is een stukje uit een table.
  1. <tr>
  2. <td><?php if ($page=='menu-0') {echo'<div class="nonlink">Home</div>';}
  3. else {echo '<a href="'.$path.'indexnl.php">Home</a>';} ?>
  4. </td>
  5. </tr>

Aan de IF voorwaarde wordt voldaan dus de fout moet in dit stukje zitten.
  1. {echo'<div class="nonlink">Home</div>';}

Hierdoor komt het er zo uit te zien (rechter zijafbeelding) i.p.v zoals het moest zijn bij de linker zijafbeelding wat alleen html is.
Wat gaat hier fout?

Groet,
Roland.

P/S; het gaat alleen om dat stukje waar HOME staat de rest is nog niet uit gewerkt omdat ik nu al weet dat, dit ook fout zal gaan.

Ooeeei.
Na uren zoet te zijn geweest met dit probleem, en bijna stapelgek er bij geworden te zijn, blijkt dat er in de css styles iets fout ingesteld stond. Een uur na het plaatsen van dit bericht ben ik er dus uit.

Als de moderators kans zien om dit draadje te verwijderen, dan graag. Het heeft nu immers geen toegevoegde waarde, en vervuild ons forum alleen maar.
Sorry jongens en meiden voor dit voorval. Met vallen en op staan kom ik er langzaam.

Groet van een zich schamende Roland.

0 antwoorden

Gesponsorde links
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.172s