login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Inlogpagina maken

Offline Cheung - 25/11/2007 16:42
Avatar van CheungNieuw lid Ik wil graag een inlogpagina maken in mijn website. Echter mijn kennis is 0. Hoe kan ik heel simpel een inlogpagina maken voor mijn klanten. Ik wil al mijn klanten hetzelfde inlog en password geven. Hoe doe ik dat.

17 antwoorden

Gesponsorde links
Offline gothmog - 25/11/2007 16:55
Avatar van gothmog Lid Leer PHP & (My)SQL!
Zonder dat ga je het echt niet redden...
Offline zointer - 25/11/2007 17:27
Avatar van zointer HTML gevorderde http://www.site...ginsysteem
http://www.site...gin-script.
Offline DMM - 25/11/2007 17:29
Citaat:
Leer PHP & (My)SQL!
Zonder dat ga je het echt niet redden...

Juist! Indien je het al wat onder de knie hebt, kun je dit script eens bekijken.

Ofwel moet je het uitbesteden. Je kan je vraag + ev. beloning posten bij Samenwerken
Offline ranco - 25/11/2007 17:34
Avatar van ranco PHP gevorderde Inderdaad, er zijn hier, en op internet genoeg scripts te vinden. Maar verwacht niet dat iemand voor jouw zonder tegenprestatie een compleet script gaat bouwen dat speciaal voor jouw website gericht is. Dus je kunt óf zelf PHP leren, óf iemand zoeken die wil samenwerken.
Offline Cheung - 25/11/2007 18:10
Avatar van Cheung Nieuw lid Ik gebruik zelf Frontpage. Kan ik daar ook inlogpagina volgens de link van Zointer gebruiken. OF wel programma moet ik dan gebruiken?
Offline DMM - 25/11/2007 18:14
Avatar van DMM PHP beginner Als je in Frontpage je bestand kan opslaan als een php-file (vb. test.php), dan is dat mogelijk. Anders kun je gebruik maken van Kladblok.
Offline ctraets - 27/11/2007 14:50
Avatar van ctraets Nieuw lid Ik wil best een simpele loginsysteem maken. Maar het is het leukst al je het zelf leert en schrijft.

btw. Waarom wil je dat alle klanten dezelfde inloggevens willen. Dat lijkt mij niet zo handig voor als een van je klanten je systeem wilt laten crashen of zo in je database probeert te hacken. 
Offline Cheung - 02/12/2007 13:08
Avatar van Cheung Nieuw lid Hoi ctraets, Ik heb een boek gekocht over een inlogpagina maken, Maar ik komt niet echt aan uit. Ik heb een script in de kladblok geschreven, maar hoe moet ik op internet zetten. Ik kan goed met Frontpage omgaan. Als je voor mijn wilt schrijven, laat ik mijn even weten.
Offline Simax - 02/12/2007 13:29 (laatste wijziging 02/12/2007 13:38)
Avatar van Simax Onbekend Leer eerst eens fatsoenlijk ABN.

En lees vervolgens de tutorials eens door,
zodat je weet wat je kunt bereiken met php.

Misgien kun je je dan afvragen of je website wel php ondersteund en een inlogscript(met php) dus wel mogelijk is.

Groeten,
Offline nathanael - 02/12/2007 13:35
Avatar van nathanael Gouden medaille

HTML gevorderde
Simax schreef:
Leer eerst een fatsoenlijk abn.

misgien he? dat is lekker ABN
Offline Bart - 02/12/2007 18:00
Cheung schreef:
Ik wil graag een inlogpagina maken in mijn website. Echter mijn kennis is 0. Hoe kan ik heel simpel een inlogpagina maken voor mijn klanten. Ik wil al mijn klanten hetzelfde inlog en password geven. Hoe doe ik dat.
Dmv tutorials op deze site misschien? En dat boek wat je gekocht hebt is waarschijnlijk meer dan alleen de behandeling van een loginsysteem neem ik aan? Zoja, lees het hele boek door, zo leer je nog eens wat! Mocht dit niet het geval zijn, koop een goed boek "Basiscursis PHP"..
TIP: Kijk onder de categorie boeken op deze site.

Oja naar de anderen toe: Waarom altijd deze eindeloze discussies, iemand komt hier met een vraag. Ik zeg niet dat dit een terechte vraag is, maar geef dan op zijn minst normaal antwoord en ga niet met elkaar in discussie over niet-relevante onderwerpen zoals ABN. Komaan, miereneuke kan iedereen!
Offline Threetimes - 02/12/2007 18:05
Avatar van Threetimes PHP beginner
Cheung schreef:
Hoi ctraets, Ik heb een boek gekocht over een inlogpagina maken, Maar ik komt niet echt aan uit. Ik heb een script in de kladblok geschreven, maar hoe moet ik op internet zetten. Ik kan goed met Frontpage omgaan. Als je voor mijn wilt schrijven, laat ik mijn even weten.
kan je html?
weet je wat ftp is?

nee?
kijk daar eerst eens naar:
http://www.site.../Inleiding
http://home.concepts-ict.nl/~michael1/upload.html
Offline Cheung - 03/12/2007 21:31
Avatar van Cheung Nieuw lid Zoals ik schreef, kan ik goed met Frontpage omgaan. Ik upload met site met WSFTP.
Offline Threetimes - 03/12/2007 22:14
Avatar van Threetimes PHP beginner frontpage != html
Offline Mad_Mike - 04/12/2007 09:10
Avatar van Mad_Mike PHP beginner In frontpage maak je websites door simpele objecten te slepen en te plakken. Beetje a-la word een site bouwen dus. Maar daarmee leer je nog niet wat er op de achtergrond gebeurd.... de HTML code 

Als je die code snapt / begrijpt kan je beginnen met php + (My)Sql. Als je deze kennis niet hebt heeft het ook echt geen zin om hiermee te gaan spelen tenzij je de tijd ervoor wilt nemen.

Weet je ook wel zeker dat de host waar nu je site draait wel php ondersteund?
Offline zointer - 04/12/2007 15:19
Avatar van zointer HTML gevorderde
Threetimes schreef:
frontpage != html
Nee het moet zijn: wysiwyg html editor(What You See Is What You Get).
En zoals Mad_Mike zegt leer je daar niks mee. 
Offline Simax - 04/12/2007 16:44
Avatar van Simax Onbekend Tip: Gebruik Notepad .
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.189s