login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

html in ubb

Offline flipthijs - 20/11/2007 18:31
Avatar van flipthijsPHP interesse Beste sitemasters:

Ik heb een mooie ubb code maar als ik html wil ingeven in mijn forum als reactie of als topic dan werkt die niet.

Moeten er daarvoor speciale tags gebruikt worden om dat te doen ?

tevens werkt de code voor mijn filmpjes ook niet, weet iemand hier de fout van ?

Alvast bedankt

hier de ubb code:
http://www.plaatscode.be/4069/

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline DMM - 20/11/2007 20:08
Avatar van DMM PHP beginner Ik weet het niet zeker, maar volgens mij ligt dit aan volgende regel:

1. $this->text = htmlspecialchars($this->text);

Hiermee wordt alle HTML omgezet naar speciale tekens. Als je dit wegdoet, zou het kunnen gaan meen ik...
Offline Ibrahim - 20/11/2007 21:11
Avatar van Ibrahim PHP expert @DMM, als hij die verwijderd, zou iedereen dus schade kunnen aanrichten op zijn website.

@Topicstarter:
ik zou dus echt niet html toestaan op mijn website, daarvoor is natuurlijk UBB, zodat alleen tags die jijzelf heb toegelaten, worden geparsed.
Offline Abbas - 20/11/2007 21:52 (laatste wijziging 20/11/2007 21:52)
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Zelfs dan nog, kijk eens naar de code op die plaatscode. Daar kan je zien dat na een aantal regels de kleur van de code niet meer klopt. Op regel 70 staat dit:
  1. ":-\" => 'Undecided.png',

Moet dit dan niet dit worden:
  1. ":-\\" => 'Undecided.png',
Met een dubbele backslash... Hier klopt de kleur dan weer wel, dus kan je zien dat het zo wel juist is! 
Offline Giant - 20/11/2007 21:54
Avatar van Giant PHP beginner @titjes,
die backslashes staan er wel maar door een bug op plaatscode worde ze weg geparsed...
Offline Abbas - 20/11/2007 21:58
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Ah ok, ja dat kon ik niet weten! 
Offline flipthijs - 21/11/2007 20:11
Avatar van flipthijs PHP interesse Maar topic's starten kan alleen een moderator, dus kan dit dan niet opgelost worden zo ?
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.205s