login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Zend Framework (begin) (Opgelost)

Offline DMM - 16/11/2007 20:16 (laatste wijziging 16/11/2007 23:06)
Avatar van DMMPHP beginner Hallo

Ben net met Zend Framework begonnen en loop al tegen m'n eerste probleem aan  Aangezien mijn hostinprovider momenteel niet de benodigde PHP versie aanbiedt wil ik gebruik maken van XAMPP. Daar krijg ik te maken met dit probleem: "De server kreeg te maken met een interne fout...".

Normaalgezien ligt die fout aan het feit dat mod_rewrite standaard uit staat. Dat heb ik dan ook trachten aan te zetten volgens de gebruiksaanwijzing van iemand ergens op deze site (een hekje weghalen op lijn 118 van een .conf bestand), maar blijkbaar werkt het nog steeds niet.
Dat bestand heb ik overigens met kladblok geopend en dan heb ik mijn wijzigingen gedaan.

Kan iemand mij verder helpen?

Alvast bedankt

David Roelandt

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Wim - 17/11/2007 04:30
Avatar van Wim Crew algemeen kan je lijn 118 mss even geven? Mss is het aantal regels iets anders => verkeerde opdracht ge-uncommend!
Offline DMM - 17/11/2007 08:55
Avatar van DMM PHP beginner Dit staat standaard op deze lijn:
#LoadModule rewrite_module modules/mod_rewrite.so

Daar moet je het hekje weghalen. Klik hier voor de link naar het topic waar dat beschreven wordt.
Offline Ibrahim - 17/11/2007 10:21
Avatar van Ibrahim PHP expert heb je ook je apache herstart ?
Offline DMM - 17/11/2007 10:30
Avatar van DMM PHP beginner Ah nee, blijkbaar niet  Nu krijg ik een "Zend-error", dus dat zal wel een goed teken zijn. Bedankt!
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.165s