Hi!
Zucht, Ik heb gisteren avond heel Google afgezocht naar een werkende code die de mogelykheid heeft om een foto upteloaden(eender wie) en die dat vervolgens doorstuurt naar myn E-mail adres. Het enige wat ik vindt/vond was zoon form op andere sites, enkel een contact page code en enkel upload codes.. -.- Als laaste hoop, hoop ik dus dat iemand van jullie me hier mee kan helpe
Ik zal dit zeker eens bekyken en proberen wat ik kan, maar ik vrees ervoor dat dit my zal lukken omdat helaas men kennis niet al te groot is en, en hierby bedoel ik ook dat het echt "nada" is. Maar goed, I'll try.. en thx dan, Maar moest ik het trouwens kennen had ik dit ook al lang gedaan en geen hele avond gezocht naar een bestaande code -.-
Stappen:
- Laat het bestand uploaden (standaard upload script)
- Onthoud lokatie waar het bestand (tijdelijk) opgeslagen is
- Genereer een email met bijlage (lokatie van tijdelijk bestand)
Hiervoor zijn tal van standaard scripts te vinden. Even zoeken en ermee spelen. Kant en klaar heb ik niet voor je en zal ook niet echt leerzaam zijn
Uiteraard weet ik ook dat je die link bedoeld Mad_Mike maar zoals ik al zei ik heb hier niet veel kennis van. Ik probeer toch de link te zoeken hoe ik het laat mailen. Maar goed werkt voorlopig nog niet echt..
require("mail.inc.php");
// Instantiate your new class
$mail = new MyMailer;
// Now you only need to add the necessary stuff
$mail->AddAddress("josh@site.com", "Josh Adams");
$mail->Subject = "Here is the subject";
$mail->Body = "This is the message body";
$mail->AddAttachment("c:/temp/11-10-00.zip", "new_name.zip"); // optional name
if(!$mail->Send())
{
echo "There was an error sending the message";
exit;
}
echo "Message was sent successfully";
require("mail.inc.php");
// Instantiate your new class
$mail=new MyMailer;
// Now you only need to add the necessary stuff
$mail->AddAddress("josh@site.com","Josh Adams");
$mail->Subject="Here is the subject";
$mail->Body="This is the message body";
$mail->AddAttachment("c:/temp/11-10-00.zip","new_name.zip");// optional name
@ Rens Ik heb het dus geprobeerd en nog wat meer gezocht want die Mailer hoe het daar staat zou naar myn weten me niet kunnen helpen om naar my te mailen maar enkel van en naar. Dus hebk dat wat proberen oplossen maar tevergeefs. Weg er mee.
@Zointer, Ik heb ze beide gepobeert en by de eerste kreeg ik al een error, en net zoals by de 2de kreeg ik een error en dat was omdat E-maul subject steeds leeg was terwyl er best wel wat in stond, En dat kreeg ik ook niet echt opgelost.
Jammer, weer 3uur niks deftig kunnen doen lol , Toch bedankt voor de enige moeiten !
@ Rens Ik heb het dus geprobeerd en nog wat meer gezocht want die Mailer hoe het daar staat zou naar myn weten me niet kunnen helpen om naar my te mailen maar enkel van en naar. Dus hebk dat wat proberen oplossen maar tevergeefs. Weg er mee.
@Zointer, Ik heb ze beide gepobeert en by de eerste kreeg ik al een error, en net zoals by de 2de kreeg ik een error en dat was omdat E-maul subject steeds leeg was terwyl er best wel wat in stond, En dat kreeg ik ook niet echt opgelost.
Jammer, weer 3uur niks deftig kunnen doen lol , Toch bedankt voor de enige moeiten !
Dit is de reden, ik dacht dat jij Engelstalig was, je typt y ipv ij.
Download schreef:
Ik zal dit zeker eens bekyken en proberen wat ik kan, maar ik vrees ervoor dat dit my zal lukken omdat helaas men kennis niet al te groot is en, en hierby bedoel[...]
weet ik, Is een slechte gewoonte geworden sinds ik dat gebruikte op MSN. om van ij, y te maken. En ik leer het eigelyk moelyk af
Voila heb hier weer 2x y getypt -.-
Anyways, Ik heb nix aangepast, het enige wat ik nu aanpas is in config.php en dat is het stukje $my_email="my_email@my_server.com"; dat ik verander naar men eigen e-mail meer niet.