login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

admin rechten vervallen

Offline Stefan14 - 11/10/2007 19:53 (laatste wijziging 11/10/2007 22:49)
Avatar van Stefan14PHP gevorderde Ik heb een goede week terug mijn website (webshop) overgezet naar een andere server.

Probleem is nu echter dat zodra ik een paar klikken heb gedaan in het cms (admin panel) achter de site ik opeens geen admin rechten meer heb.
Op de oude server waren hier geen problemen mee, er zullen dus enkele instellingen anders zijn, maar weet iemand waar ik het hier moeten zoeken?
Er wordt gewerkt met sessies.

Het zijn alleen de adminrechten die vervallen, ik ben dan nog wel gewoon ingelogd, maar als normale user.

EDIT:
phpinfo oude server
phpinfo nieuwe server

Kan dit komen door een andere php versie? Ik ben namelijk van 5.1 naar 4.4 gegaan. En hoe update ik deze? Want als ik yum update php intyp, dan vind hij geen dingen die geupdate zouden moeten worden alsdus de melding.

1 antwoord

Gesponsorde links
Offline Ibrahim - 12/10/2007 13:03
Avatar van Ibrahim PHP expert Waar worden de rechten opgeslagen, in de database (dus een veld dat aangeeft welke rank je hebt) ?

Als dit het geval is, zou je in je code moeten kijken of je misschien een UPDATE query ziet en die verwijderen (al zou het wel heel erg raar zijn mocht er zo'n query in je code staan )
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.172s