Crew PHP |
|
Het kan zijn dat ik het pricipe van "zoeken" niet snap, maar woord invullen en dan 'zoeken' indrukken hoort resultaten op te leveren?
Ik krijg geen resultaten op deze site, wat ik ook intyp (ook dingen die in het forum staan worden niet gevonden) in IE niet en in FF niet....
want, wat ik zocht:
ik ben moderator(met admin powers) op het spel www.dutchmaffia.nl (indien ik dit niet mag neerzetten, pm me en ik verwijder het), en op dat spel hebben we een controlecode zodat bots niet al je misdaden doen etc.
Ons probleem is dat IE niet altijd de pic ververst, dus sommige mensen typen wat ze zien, en vervolgens is die code fout en beperkt hun dat in het spelen.
Misschien dat hier iemand al een oplossing voor heeft....?
nou vond ik deze site, wat ik na probeer te maken. Ik heb 4 fonts geupload in dezelfde map als het script, scripts aangepast naar juiste namen en ik krijg de volgende melding:
Warning: imagettftext(): Could not find/open font in /var/www/dutchmaffia/www/***link***/piccaptcha.php on line 37
vier keer onder elkaar.
De fonts staan er allemaal(en via link gecontroleerd). Zou iemand me kunnen vertellen wat ik fout doe?
|