login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Templatepower i.c.m. javascript

Offline Ultimatum - 27/09/2007 17:48
Avatar van UltimatumPHP expert Het is misschien een misleidende titel, maar het probleem is vrij eenvoudig. Ik gebruik in login.tpl ajax tabs (Deze voor als i... ik bedoel). Maar nu heb ik dus ook een stukje javascript dat ik moet gebruiken. Als ik het in de .tpl file zet dan verdwijnt alles en in de index.php pagina (Niet die in de root staat, deze regelt alleen maar welke .tpl bestanden geladen moeten worden en waar.) kan het ook niet in de php tags. Ik kan nu wel in de head zetten op de index.php die wel in de root staat maar ik heb de javascript daar helemaal niet nodig, alleen maar als iemand wil inloggen. Heeft iemand mischien een idee om dit zo efficient mogelijk op te lossen?

Alvast bedankt.

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Stijn - 27/09/2007 20:13
Avatar van Stijn PHP expert JS moet je altijd includen in je HEAD tags (functies best ook).

Ik zou de JS code voor de tabs te maken in een BLOCK zetten en die aanroepen wanneer iemand wil inloggen.
Offline Ultimatum - 27/09/2007 20:17
Avatar van Ultimatum PHP expert Maar als ik de javascript in een .tpl pagina zet dan laad hij niets meer zien. Of bedoel je ergens anders?
Offline Rens - 27/09/2007 21:49

Crew algemeen
Vaag.
Als ik mijn js include in de head (in het .tpl bestand) zet, dan werkt dat bij mij wel gewoon...

Laat eens wat code zien?
Kan ik het vergelijken met hoe ik het doe.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.189s