login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Maximum

Offline ArcanA - 22/09/2007 19:49 (laatste wijziging 22/09/2007 19:51)
Avatar van ArcanAPHP beginner Hallo,
Wie kan me helpen met dit:

Ik zou graag eens een limiet op een script willen proberen zetten.
Ik heb een clan script, waar leden als team samen kunnen zitten. Ik heb ook een kogelfabriek script waar de leden eigenaar van kunnen zijn. Ik zou graag willen maken dat er maar maximum 4leden met een kogelfabriek in een team mogen zitten.

Ik weet dat criminals zuigt, maar ik vraag me al lang af of dit mogelijk is? Ik zou geen flauw idee hebben hoe je het zou moeten maken, daarom dat ik hier hulp kom vragen. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen?

ArcanA

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Gerard - 22/09/2007 21:03
Avatar van Gerard Ouwe rakker Wat weet je? Wat heb je nodig?

Wat weet ik:
- Ik weet of een gebruiker in een team zit
- Ik kan herleiden welke gebruikers er nog meer in dat team zitten
- Ik kan dus herleiden hoeveel mede teamleden er ook een kogelfabriek hebben

Wat heb ik nodig?
- Wat queries om die dingen te tellen 
Offline ArcanA - 22/09/2007 21:33
Avatar van ArcanA PHP beginner Hey,
De queries kan ik je niet geven omdat ik dit wil maken voor een vriend die een goede criminals heeft Ik weet wel dat er normaal gezien in tabel [Users] kogelfabriek moet staan. Maar ik kan erwel annuit om het te bewerken dan. Je bent heel erg bedankt! 
Offline Gerard - 22/09/2007 22:02
Avatar van Gerard Ouwe rakker Met "wat heb ik nodig?" bedoelde ik wat jij nodig hebt om die dingen te maken. Succes in ieder geval met de Criminals 
Offline ArcanA - 22/09/2007 22:06
Avatar van ArcanA PHP beginner Ja idd, ik weet dat en ik weet dat ik het daarmee moet doen 
Maar hoe je het doet en waarmee je begint is iets anders, zo zal ik het nooit leren..
Offline WimJ - 22/09/2007 23:50
Avatar van WimJ Grafische gevorderde www.google.be hebben we voor de rest van onze vragen

typ je vraag maar eens in met trefwoorden, en je vindt wel een scripting forum van criminals ofzo..
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.181s