PHP ver gevorderde |
|
Allo,
Ik heb overlaatste de tuts van Stijn gevolgd over ZF. Nu alles werkte tot ik vandaag terug mijn portfolio opende..
Op het eerste zicht alles in orde tot ik op de link "Bekijken" klikte of een project wou toevoegen. Deze error duikte op:
Citaat: Fatal error: Uncaught exception 'Zend_Controller_Dispatcher_Exception' with message 'Invalid controller specified (error)' in C:Program FilesxampphtdocsportfoliolibraryZendControllerDispatcherStandard.php:193 Stack trace: #0 C:Program FilesxampphtdocsportfoliolibraryZendControllerFront.php(911): Zend_Controller_Dispatcher_Standard->dispatch(Object(Zend_Controller_Request_Http), Object(Zend_Controller_Response_Http)) #1 C:Program Filesxampphtdocsportfolioindex.php(44): Zend_Controller_Front->dispatch() #2 {main} thrown in C:Program FilesxampphtdocsportfoliolibraryZendControllerDispatcherStandard.php on line 193
Ik ben een nieuwe Zendjongen en weet dus niet wat ik hiermee moet? Heb die error nog eens gehad (maar dat was dan al direct op de gewone index) en heb ik de tut maar helemaal terug gedaan..
Dat ben ik nu niet van plan en vraag me af wat er gaande is? Is misschien ook raar dat het ook maar op enkele pagina's is?
Alvast bedankt,
push the Button.
|