Ik heb in onderstaande code een dubbele rechtencheck = 8. Ze moeten allebei worden weergegeven, maar dat doet ie dus niet. Hij geeft enkel laatste (dat is prijslijst) weer.
Ik krijg het volgende visualisatie:
Groep | Categorie | Prijslijst | Gebruiker | Instellingen | Informatie |
Terwijl ik dit wil:
Groep | Categorie | Product | Prijslijst | Gebruiker | Instellingen | Informatie |
Hoe krijg ik dat voor elkaar. Product en prijslijst hebben dezelfde rechten, is dus recht 8.
Maar beide, zowel product als prijslijst hebben privilege 8. Zodra een gebruiker recht 8 heeft mag hij product EN prijslijst bewerken. Ik wil dat ze allebei worden weergegeven.
Als je bij deze manier van het noteren van een array twee dezelfde key waarden opgeeft, dan blijft alleen de laatste waarde van dezelfde key opgeslagen (in dit geval prijslijst). Als je meerdere waardes aan privelege waarde wilt koppelen, moet je dus niet de privelege waarde in de key noteren. Ik zou het als volgt aanpakken:
Ook zat er een fout in de array met label en url, bij bijna allemaal had je ", " staan in plaats van " => " je gebruikte die waarde immers als key waarde .