login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Nieuwssysteem fout

Offline helderdje - 19/08/2007 13:18 (laatste wijziging 19/08/2007 13:22)
Avatar van helderdjeNieuw lid Heej, ik ben een nieuwssysteem aan het maken, Ik heb al een klein systeempje op mijn site (niet door mij gemaakt) Maar daar kun je helemaal niks mee (wel posten)
Dus heb ik hier een leuke uitgekozen (Deze!)
Maar als ik die heb geinstaleerd krijg ik alleen errors,
Ik ben een beginner dus ik zal het niet weten wat ik fout doe!
kan iemand het uitleggen?

Let op: in de readme staad dat een FTP programma word aangeraden... en ik heb het in kladblok gemaakt,
Dus als iemand me een anders nieuwssysteem aanraad is het ook goed!

8 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Anoniem - 19/08/2007 13:39
Avatar van Anoniem PHP gevorderde Er bestaat al een nieuwe versie van dit nieuwssysteem (Lumon), kijk hier maar eens.
Offline helderdje - 19/08/2007 13:45
Avatar van helderdje Nieuw lid Oke, Dan gebruik ik die;)
Maar hoe werkt dit precies?
Ik gebruik namelijk niet vaak PHP 
Offline Anoniem - 19/08/2007 13:48
Avatar van Anoniem PHP gevorderde Het staat allemaal heel duidelijk uitgelegd en volgens mij wordt er gebruik gemaakt van een installatiescript, dus kennis van php is niet noodzakelijk.
Offline helderdje - 19/08/2007 13:50
Avatar van helderdje Nieuw lid Oja, dat instalatie script ;)
die heb ik gedaan :S maar dan geeft ie allemaal text aan als ik een php bestand open