login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Zend Controller dispatch probleem (Opgelost)

Offline ThAlmighty - 08/08/2007 20:14
Avatar van ThAlmightyHTML beginner Op een ander forum heb ik dit probleem gepost. Kunnen de Zend guru's hier er ook eens naar kijken?

http://www.zffo...m-201.html

Je kan gewoon hier reageren

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline marten - 08/08/2007 20:36 (laatste wijziging 08/08/2007 20:39)
  1. public function __construct(Zend_Controller_Request_Abstract $request, Zend_Controller_Response_Abstract $response, array $invokeArgs = array())
  2. {
  3. $this->setRequest($request)
  4. ->setResponse($response)
  5. ->_setInvokeArgs($invokeArgs);
  6. $this->_helper = new Zend_Controller_Action_HelperBroker($this);
  7. $this->init();
  8. }

Maak dit van je constructer eens. Ik zie namelijk nergens in je code dat je een object van de Zend class maakt.

1. $this->_helper = new Zend_Controller_Action_HelperBroker($this);

vooral deze regel.
Offline ThAlmighty - 08/08/2007 20:52
Avatar van ThAlmighty HTML beginner Ja die constructor staat al in de Zend_Controller_Action, maar wordt schijnbaar niet aangeroepen. Zou je ook iets duidelijker willen zijn. Ik begin het framework onder de knie te krijgen, maar ben nog niet thuis met al die begrippen.
Offline marten - 08/08/2007 20:54
Avatar van marten Beheerder Hoe roep je de Zend class aan? Roep je die uberhaupt wel aan? Bekijk de laatste drie toegevoegde tutorials eens. Snap je wel iets van classes?
Offline ThAlmighty - 08/08/2007 21:04 (laatste wijziging 09/08/2007 12:44)
Avatar van ThAlmighty HTML beginner Ja, ik roep de Zend class aan, dat zie je toch in index.php? Ja ik snap classes. En even toegevoegde waarde: Ik heb al 2 websites succesvol runnen onder het framework. Ik ben alleen nu de nieuwe versie (die andere waren oudere versies) aan het verkennen. En kom niet voorbij deze error.

Mijn manier van initiaseren is hetzelfde als in de tutorials, alleen wat uitgebreider met de router, config en database. Als ik alles eruit comment en alleen overhoud wat er in de tutorial (en op de rest van het web) staat krijg ik nog steeds die error.

edit
Iemand een antwoord?

stijn1989 schreef:
Zal er morgen eens naar zien.

edit2
Ik heb het opgelost, de construct functie was per ongeluk overschreven. Beetje stom van mij, maar daar leer je van ;)

Bedankt voor de hulp
Offline marten - 09/08/2007 12:46
Avatar van marten Beheerder Ik zei het toch 
Offline ThAlmighty - 09/08/2007 13:57
Avatar van ThAlmighty HTML beginner dat is een andere constructor maat, maar toch bedankt 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.236s