login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

mail probleem v2 (Opgelost)

Offline barone - 24/07/2007 22:20
Avatar van baroneOnbekend http://www.plaatscode.be/6106

ik gebruik bovenstaande code...

ik heb eenprobleem met de from header hij geeft als from header neer in de mail... Pascal@sitekeurders.nl dat is het standaard mailadres wat de hoster heeft aangemaakt bij het opstarten van mijn website. maar het moet info@sitekeurders.nl zijn wat ik in de headers aangeef... weet iemand hier raad mee?   

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vinTage - 24/07/2007 22:28
Avatar van vinTage Nieuw lid offTopic, als ik de naam weet van die php file, dan kan ik mezelf raten (of nog veel ergere dingen doen met je database)

je header word overschreven, je mist het puntje na de =

verander :
  1. $headers = 'From: Sitekeurders <info@sitekeurders.nl>' . "\r\n";
  2. $headers= 'Content-type: text/html; charset=iso-8859-1' . "\r\n";

naar
  1. $headers = 'From: Sitekeurders <info@sitekeurders.nl>' . "\r\n";
  2. $headers .= 'Content-type: text/html; charset=iso-8859-1' . "\r\n";

Offline barone - 24/07/2007 22:44
Avatar van barone Onbekend in die file kom je neit is beveiligd op andere manier.... maar wat is er onveilig? graag uitleg... en beankdt het mail probleem is opgelost.
Offline vinTage - 24/07/2007 22:47 (laatste wijziging 24/07/2007 22:48)
  1. $sql = "INSERT INTO keuringen (naam,link,indruk,layout,origi,letterlink,css,technisch,opmerkingen,afbeelding,navigatie,laadsnelheid,totaal,award,overzichtelijkheid,cijfer) VALUES ('" .($_POST['naam'])."', '".($_POST['link'])."', '".($_POST['indruk'])."', '".($_POST['layout'])."', '".($_POST['origi'])."', '".($_POST['letterlink'])."', '".($_POST['css'])."', '".($_POST['technisch'])."', '".($_POST['opmerkingen'])."', '".($_POST['afbeelding'])."', '".($_POST['navigatie'])."', '".($_POST['laadsnelheid'])."', '".($_POST['totaal'])."', '".($_POST['award'])."', '".($_POST['overzichtelijkheid'])."', '".($_POST['cijfer'])."')";

geen enkele beveiliging, ik maak dus een html form op mn localhost met als action de url van die "beveiligde" php file (hele pad), en dan post ik iets van ; DROPTABLE keuringen..

sidenote: ik zag dit alleen omdat deze pagina nog open stond, reacties zie ik dus niet meer, want ik bekijk altijd alleen de active forum zooi 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.219s