login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

gasten boek (Opgelost)

Offline strikedancer - 07/07/2007 23:52
Avatar van strikedancerOnbekend Hey ik heb een klein probleempje.

ik ben bezig met een profiel script maar nou wou ik er ook en gaste boek bij hebben voor ieder zijn eigen profiel.

er word een profiel aan geroepen door deze link:
  1. profiel.php?loginName='.$obj->loginName.

maar hoe kan ik dat verwerken in deze formaction:
  1. <form action="<?php print $_SERVER['PHP_SELF'] ?>

want het gasten boek moet nartuurlijk ook weten over welke profiel dat het gaat.

kan iemand en wil iemand mij daar even mee helpen?

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Stijn - 07/07/2007 23:58
  1. <form action="<?php echo '?loginName' . $obj->loginName; ?>" method="post">
Damn hoeveel topics ga jij nog openen?
Offline strikedancer - 08/07/2007 00:09 (laatste wijziging 08/07/2007 00:20)
Avatar van strikedancer Onbekend hey ons moeder heeft mij geleert eerst zelf proberen en als je er niet aan uit komt staat vragen altijd vrij 

maar wat ik eigenlijk bedoel is dat mijn gasten boek script moet weten welke profiel naam hij nodig heeft ik zal even heel het script er o zetten

http://www.plaatscode.be/5924/

en het gaat over het stuk van regel:287 tot en met 353

EDIT:en ja ik weet dat het een romelig script is dus geen commetaar daar over a.u.b
Offline Nrzonline - 08/07/2007 06:45
Avatar van Nrzonline PHP ver gevorderde Owja, tuurlijk gaan we even ±70 regels aan code doorspitten zonder comments en zonder jouw script te kennen...
Offline strikedancer - 08/07/2007 07:05 (laatste wijziging 08/07/2007 07:07)
Avatar van strikedancer Onbekend O je mag best commentaar op mijn script geven maar niet weer over de slordig heid ervan ik ben net begonnen met php dus kan het nooit netjes zijn lijkt mij 
Offline Nrzonline - 08/07/2007 08:38 (laatste wijziging 08/07/2007 08:41)
Avatar van Nrzonline PHP ver gevorderde Als jij je script niet comment (uitleg geven over wat er gebeurd in je script) kun je de kans klein achten dat iemand je gaat helpen. Ik ga niet eerst je hele script doorlopen om te kijken wat er gebeurd om er achter te komen waar het mis gaat.

Comments plaatsen is dus gewoon een pre voor jouw én mensen die je willen helpen. En beginners en gevorderden kunnen allemaal comments plaatsen, wat het proces vergemakelijkt.

3 manieren om een comment te plaatsen + voorbeeld gebruik van comments..
  1. <?PHP
  2. # coment
  3. // coment
  4. /* comment */
  5.  
  6. /*
  7.   BEHEER GEBRUIKERS GEGEVENS
  8. */
  9.  
  10. // Gebruikers gegevens ophalen uit het database.
  11. $sQuery = "query";
  12. $qSelGegevens = mysql_query ($sQuery) or die (mysql_error ());
  13.  
  14. // Gebruikers gegevens in sessions zetten.
  15. while ($asGegevens = mysql_fetch_assoc ($sQuery))
  16. {
  17. # De rest..
  18. }
  19.  
  20. ?>

Als je dus goed je script 'comment' hoeven wij niet je gehele script door te lopen. Als weigert dat te doen, weiger ik het om je te helpen . Misschien dat iemand anders zo gek is om je te helpen... (ik hoop het voor je )
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.212s