PHP beginner |
|
Hoi, ik heb hier een bestand met wat gegevens die naar een .txt moeten worden verzonden als het klaar is.. alleen weet niet precies hoe ik dat moet gaan doen.. wie kan me helpen?
<?php
$datum="d-m-Y";
$tijd="h-i";
$ip = $_SERVER['REMOTE_ADDR'];
?>
<h3>Vul de volgende gegevens in:</h3>
<form action="" method="POST">
Naam:<br><input type="text" name="naam" size="20"><br>
E-mail:<br><input type="text" name="email" size="20"><br>
Geslacht:<br><select size="1" name="geslacht"><option value="Vrouw">Vrouw</option><option value="Man">Man</option></select><br><br>
<input type="submit" name="submit" value="Verzenden"> <input type="reset" name="reset" value="Wissen">
<input type="hidden" name="ip" value="<?php echo $datum; ?>">
<input type="hidden" name="ip" value="<?php echo $tijd; ?>">
<input type="hidden" name="ip" value="<?php echo $ip; ?>"></form>
<?php $datum="d-m-Y"; $tijd="h-i"; $ip = $_SERVER['REMOTE_ADDR']; ?> <h3>Vul de volgende gegevens in:</h3> <form action="" method="POST"> Naam:<br><input type="text" name="naam" size="20"><br> E-mail:<br><input type="text" name="email" size="20"><br> Geslacht:<br><select size="1" name="geslacht"><option value="Vrouw">Vrouw</option><option value="Man">Man</option></select><br><br> <input type="submit" name="submit" value="Verzenden"> <input type="reset" name="reset" value="Wissen"> <input type="hidden" name="ip" value=" <?php echo $datum; ?>"> <input type="hidden" name="ip" value=" <?php echo $tijd; ?>"> <input type="hidden" name="ip" value=" <?php echo $ip; ?>"></form>
|