login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

ruimte tussen links (Opgelost)

Offline maigel - 26/06/2007 19:49
  1. <?php
  2.  
  3. include("dbconnect.php");
  4.  
  5. $sQuery = "SELECT * FROM downloads ORDER BY datum ASC LIMIT 0, 12";
  6.  
  7. $rResult = mysql_query($sQuery);
  8.  
  9. $list = '<table>
  10. <tr>
  11. <td colspan="2">
  12. </tr>';
  13. while($r = mysql_fetch_array($rResult)) {
  14. $list .= '<tr><td><b><a href="#"><span class="style5">&nbsp;&nbsp;&raquo; </span></b></td><td><b><a href="'. $r['link'] . '">'. $r['downloadnaam'] . '</b</a></td></tr>';}
  15. $list .= '</table>';
  16.  
  17. echo $list;
  18. ?>

dit is m'n code maar als ik nu ga kijken zie ik dat er nog een stuk ruimte tussen de links staat, ik heb al veel geprobeerd om ze weg te werken maar het lukt maar niet. hoe kan ik deze weg werken?
(http://maigelswarez.freehostia.com/ hier test ik mn php op hier kan je ook zien dat er bij recent posts een ruimte tussen de links staat, ik zou graag willen dat de links zoals bij categories komen)

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Stijn - 26/06/2007 20:09
Avatar van Stijn PHP expert Je maakt een tabel aan in 'Recent post' Nu als je <br> en <table> naast elkaar typt gaan er twee enters komen.

1. Recent posts<br />
doe gewoon die <br /> weg en je probleem is opgelost.
Offline maigel - 26/06/2007 20:12
Avatar van maigel PHP beginner dat was niet echt m'n vraag. als je nu naar de site gaat en je kijkt naar recent posts zie je dat tussen bv. terminator en test meer ruimte is dan tussen apps en games (in categories dan wel)
Offline scissor - 27/06/2007 19:07
Avatar van scissor Nieuw lid op regel 14 zie ik een foutje bij de </b> tag, het is nu </b en dat moet natuurlijk </b> zijn t lijkt me niet dat hier de regel hoogte anders is maar iig zou ik t wel ff verbeteren 

mischien is de regelhoogte op te lossen door een vaste regelhoogte inte stellen met:
  1. style="line-height: 9pt;"

@ 9pt; <--> is natuurlijk ff kijken hoeveel dat precies moet zijn
Offline maigel - 27/06/2007 23:41 (laatste wijziging 27/06/2007 23:52)
Avatar van maigel PHP beginner ty zal eens testen

edit:
de regel afstand verandert wel maar er is nog altijd een verschil tussen de afstand van de ene categorie mte de andere
Offline Simon - 28/06/2007 10:43
  1. <table cellpadding="0" cellspacing="0">
Offline maigel - 30/06/2007 00:51
Avatar van maigel PHP beginner <table cellpadding="0" cellspacing="0">
jaaaaaaaah ty simon dit is wat ik wou thx 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.216s