PHP expert |
|
Kijk ik ga niet de RPG wereld afbreken maar telkens wanneer iemand een RPG wilt op zijn website, download hij er één en dan zeuren dat het niet werkt.
1) Je leest de documentatie die mee geleverd is, anders moeten wij die lezen voor je. En volgens mij leef je niet in Afrika.
2) Je stuurt een mail naar de makers dat je met een probleem zit, anders moeten wij de broncode voor je doorzoeken achter de fout.
3) Doe je wat Scythen zegt.
Opmerking over volgende code:
$host = "localhost"; // server
$user = ""; // gebruikersnaam
$pwd = ""; // passwoord
$db = ""; // database
mysql_connect("$host", "$user", "$pwd"); // connectie maken met database
mysql_select_db("$db"); // database selecteren
$host = "localhost"; // server $user = ""; // gebruikersnaam $pwd = ""; // passwoord $db = ""; // database mysql_connect("$host", "$user", "$pwd"); // connectie maken met database
variablen buiten quotes. ThQ!
Trouwens als je verbinding wilt maken met een database moet je gewoon de database.php/config.php of weet ik hoe dat bestand noemt aanpassen en opnieuw uploaden op je server. Meer is daar niet aan.
Citaat: wat heeft die loser gedaan Die loser is de auteur van het RPG game dat jij gedownload hebt? Als je zo begint over die persoon die daar uren werk aan heeft geleverd en bovenop nog eens gratis aanbied, moet je niet op veel hulp van ik noch de auteur rekenen. |