login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

RPG game

Offline wipneus - 25/06/2007 20:06
Avatar van wipneusOnbekend hey mensen alles is geupload enzow je kan het zien maar hmm had gevraagd aan iemand of hij me van php naar mysql kon door verbinden zodat je op mijne dan terecht kwam wat heeft die loser gedaan hij heeft mijn source doorverbonden naar een andere game hoe kan je dit verhelpen in config.??

9 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vinTage - 25/06/2007 20:12
Avatar van vinTage Nieuw lid poging tot het kraken van het wereldrecord lange zinnen typen het leest niet echt gemakkelijk zonder leestekens en als de zinsbouw dan hier en daar ook nog onbeduidend is weten we al helemaal niet wat er bedoeld word wat ik zou doen als ik jouw was is een paar tutorials doen want je stelt alleen heel basic vragen en na die tutorials kan je dat zelf allemaal invullen en hoef je ook je pass niet weg te geven regards vintage
Offline wipneus - 25/06/2007 20:15
Avatar van wipneus Onbekend jah dat is ook weer waar maar dat was gewoon om te linken omdat ik dat niet goed kan ofja gwn niet kan.
Maarjah VinTage zou jij mssn is wille kjken:$*
Offline Scythen - 25/06/2007 20:16 (laatste wijziging 25/06/2007 20:16)
Avatar van Scythen PHP gevorderde Wow, interpunctie is uit de wereld verdwenen.

P.S: Wat is de URL van je website?
Offline Mica - 25/06/2007 20:16
Avatar van Mica Lid als je bedoelt voor een mysql connectie te maken:

1. $host = "localhost"; // server
  2. $user = ""; // gebruikersnaam
  3. $pwd = ""; // passwoord
  4. $db = ""; // database
  5.  
  6. mysql_connect("$host", "$user", "$pwd"); // connectie maken met database
  7. mysql_select_db("$db"); // database selecteren
Offline wipneus - 25/06/2007 20:18
Avatar van wipneus Onbekend njah hmm voor gewone connectie weet ik dat wel maar het is ook voor de config bestandjes.
Want er zaten er nl 3 in:$* 1 heel onduidelijk en ander 2 heb ik zelf gekregen:$*
Offline Scythen - 25/06/2007 20:19
Avatar van Scythen PHP gevorderde Tip: Verwijder alle Criminals bestanden van je PC, en schrijf je eigen game. Al die Criminals scripts zitten vol met bugs en fouten, tevens is alles een rotzooi en er zit veel overbodige code in.
Offline Stijn - 25/06/2007 20:58
Avatar van Stijn PHP expert Kijk ik ga niet de RPG wereld afbreken maar telkens wanneer iemand een RPG wilt op zijn website, download hij er één en dan zeuren dat het niet werkt.

1) Je leest de documentatie die mee geleverd is, anders moeten wij die lezen voor je. En volgens mij leef je niet in Afrika.
2) Je stuurt een mail naar de makers dat je met een probleem zit, anders moeten wij de broncode voor je doorzoeken achter de fout.
3) Doe je wat Scythen zegt.

Opmerking over volgende code:
  1. $host = "localhost"; // server
  2. $user = ""; // gebruikersnaam
  3. $pwd = ""; // passwoord
  4. $db = ""; // database
  5.  
  6. mysql_connect("$host", "$user", "$pwd"); // connectie maken met database
  7. mysql_select_db("$db"); // database selecteren

variablen buiten quotes. ThQ!

Trouwens als je verbinding wilt maken met een database moet je gewoon de database.php/config.php of weet ik hoe dat bestand noemt aanpassen en opnieuw uploaden op je server. Meer is daar niet aan.

Citaat:
wat heeft die loser gedaan
Die loser is de auteur van het RPG game dat jij gedownload hebt? Als je zo begint over die persoon die daar uren werk aan heeft geleverd en bovenop nog eens gratis aanbied, moet je niet op veel hulp van ik noch de auteur rekenen.
Offline Ibrahim - 25/06/2007 21:08
Avatar van Ibrahim PHP expert wat is mis met je vorige topic ?? deze is hierbij gesloten
Offline wipneus - 25/06/2007 21:09
Avatar van wipneus Onbekend stijn die loser was iemand wat van deze site vroeger lid was en die dat ff ging connecte voor me zodat ik ana de slag kon gaan maar hij heeft die doorgelinkt naar een andere site gwn:s
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.212s