Ik heb een input page, waarin ik verschillende dingen vraag. Er is echter 1 veld dat behoorlijk irritant doet, want het blijf blanco, ook als ik het invul. Kunnen jullie even kijken? Het veld is nm
wedstrijd.htm
1. Bestaat het veld 'naam' wel in je database? Of heb je geen andere benamnig zoals bijvoorbeeld 'name' ofzo?
2. Je kunt ook $_POST['nm'], net voordat je hem in het datbase 'insert', even echo'en. Zodat je kunt zien of ie op dat moment nog wel een waarde bevat.
in ieder geval, controleer altijd met isset, of het formulier goed is ingevuld, en zo nee, stuur ze terug naar het invul formulier.
verder, zou je even kunnen controleren, of je alle namen goed hebt geschreven, of dat er misschien een post waarde wordt overschreven?
En mocht het dan nog niet lukken, dan zul je even een groter stuk van je script moeten laten zien, want zo gaat het verder niet lukken (dit kun je doen, door je code op: www.plaatscode.be te plaatsen)
merk op dat je in je html naar wedstrijd2.php verwijst en je het hier wedstrijd.php noemt, maar dat zal denk ik niet het probleem zijn aangezien je zegt dat de rest wel in de database komt.
Ik snap het ook niet, dus dan maar wat dingetjes proberen.
action="POST" veranderen in action="post"
alle parameters van <input> in kleine letters.
de eerste <u> in kleine letters.
je form tags buiten de tabel zetten (dus voor <table> en na </table>)