login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Hack poging

Offline Elpiedro - 14/06/2007 15:40
Avatar van ElpiedroPHP interesse Hallo ik keek bij sitemasters statestieken en ik zag er staan mislukte hakpoging, hoe kan sitemasters zoiets weten?

is het gewoon dit: http://www.site...p;_defined of nog iets anders?

11 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Rik - 14/06/2007 15:45
Avatar van Rik Gouden medailleGouden medaille

Crew algemeen
Dat zou kunnen, maar het kan ook zijn dat ze kijken of er misschien extra post of get velden zijn verstuurd. Of dat ze de input checken op Sql commando's.

Dat soort dingen. 
Offline Koen - 14/06/2007 15:47
Avatar van Koen PHP expert Wanneer je iets in de URL veranderd wat aanleiding kan geven tot een mysql injection, waartegen Sitemasters natuurlijk beveiligd is.
Offline vinTage - 14/06/2007 15:49
Avatar van vinTage Nieuw lid Dit is echt geen foute link 
Offline Soebam - 14/06/2007 15:52
Avatar van Soebam HTML ver gevorderde
Citaat:
Uw ip is gelogd en wordt zo snel mogelijk doorgegeven aan alle grote PHP websites voor een ban. U kunt zich het best melden bij de plaatselijke bevolkingsdienst/mafia voor een andere indentiteit. Als u deze stap niet onderneemt leeft u best de rest van uw dagen ondergedoken.

lol 
Offline vinTage - 14/06/2007 15:54
Avatar van vinTage Nieuw lid wow, ik heb inneens al 16 mailtjes met mensen hun IP adres (ow wat ben ik een grote communitie) 
Offline Wim - 14/06/2007 16:01 (laatste wijziging 14/06/2007 16:03)
Avatar van Wim Crew algemeen is idd heel professioneel en geloofwaardig.

Bovendien, als iemand probeert sima te CRacken (er is een verschil tussen het goede hacken en het kwade cracken!!!), en sima geeft mij zijn IP-adres, dan ban ik het nog niet.

Een IP-adres hoeft zeker niet statisch te zijn, vaak is het dynamisch. Een dynamisch IP-adres wisselt dus altijd. De ene keer heeft gebruiker A het IP-adres, de andere keer gebruiker B. De cracker reset zijn internetconnectie eventjes, heeft een ander IP-adres, en zijn vorige adres wordt vrijgegeven om aan iemand anders te geven. Als die andere bezoeker iemand van mijn (potientiële) bezoekers is, zal ik hem zeker de toegang tot mijn website niet ontzeggen omdat iemand anders sima probeerde te cracken!

Bovendien, het is niet dat iemand sima crackt, dat hij ook grote PHP websites gaat hacken, dus waarom zouden ze hem bannen?

hacken = netwerkkenis, en met deze kennis is elke community wel iets!

@vinTage: hack me! (hacken wil zeggen dat je nadien uitlegt hoe je binnen bent geraakt). beloning? 50Euro
Oh BTW: met zoiets heb je geen voet om op te staan als bewijsmateriaal 
Offline vinTage - 14/06/2007 16:20
Avatar van vinTage Nieuw lid euhm, alsof ik echt mailtjes kreeg 

En ik kan niet hacken 
Offline bertmelis - 14/06/2007 17:50 (laatste wijziging 14/06/2007 17:52)
Avatar van bertmelis PHP interesse Ik vind het scherm dat er getoond wordt niet zo professioneel. Kan SiMa niet gewoon een 403 Forbidden pagina laten zien ipv dergelijke tekst?

Het huidige scherm lijkt mij eerder een uitnodiging om de boel eens grondig te onderzoeken en daarna de zaak plat te leggen. (Waarmee ik niet wil zeggen dat ik dit kan!)
Offline nielsvdwal - 14/06/2007 17:53
Avatar van nielsvdwal PHP gevorderde jij vind hacken wel professioneel?
Offline Ibrahim - 14/06/2007 19:33
Avatar van Ibrahim PHP expert Alweer een topic dat gewoon echt nutteloos is.
Offline marten - 14/06/2007 19:36
Avatar van marten Beheerder laten we het maar sluiten dan.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.224s