login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

opslaan

Offline jandelaet - 05/06/2007 17:54
Avatar van jandelaetNieuw lid Hey,

heeft er iemand daar ook al problemen mee gehad dat als je aan het navigeren bent op je website of je klikt op een button dat hij ipv ja php pagina opent hij een kadertje toont waarop staat

" Dit is een php-script. opslaan als of openen"

Dus eigelijk hetzelfde kadertje als je iets wilt downloaden van het internet. Is het omdat ik mijn index pagina begin met <?php of?

grtz

jan

13 antwoorden

Gesponsorde links
Offline citroen - 05/06/2007 17:55
Avatar van citroen Onbekend zo'n dingen durven gebeuren als de webhost geen php ondersteund. Of de headers van een pagina zijn aangepast...
Offline Wave6 - 05/06/2007 18:54
Avatar van Wave6 PHP beginner Of je hebt zelf geen php geinstalleerd?
Gebruik je een Localhost?
Offline jandelaet - 06/06/2007 13:29
Avatar van jandelaet Nieuw lid Ik zit bij www.servage.net

Deze ondersteunt wel degelijk php. Ik heb het de laatste tijd gewoon soms voor. Kan dit te wijten zijn aan gewoon slechte verbinding? Of gewoon slechte host?
Offline JBke - 06/06/2007 13:43
Avatar van JBke PHP gevorderde denk eerder slechte host, ik host bij Stone International en Netfeed, dat zijn 2 zeer goede en stabiele hosts.

Want als op je host regelmatig deze dingen voorvallen kan iedereen je php source zien!!! NIET ECHT VEILIG!!
Offline Thomas - 06/06/2007 13:49
Avatar van Thomas Moderator Misschien staan short open tags uit?
Offline jandelaet - 06/06/2007 16:37
Avatar van jandelaet Nieuw lid Ik gebruik inderdaad soms <?= maar hoe kan ik zien of die short_open_tags al dan niet uit staan? En als ze uit staan hoe zet ik ze weer aan?
Offline Ultimatum - 06/06/2007 16:42
Avatar van Ultimatum PHP expert phpinfo(); gebruiken en dan kijken of shorttags op on of off staan. En als het een eigen server is kan je het bij php.ini veranderen en anders moet je bij je host vragen
Offline jandelaet - 06/06/2007 16:48
Avatar van jandelaet Nieuw lid Mja heb gekeken en deze staat op ON 

dit is mijn header die ik gebruik voor mijn site:
  1. <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd">
  2. <html>
  3. <head>
  4. <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">

Normaal gezien zou dit ook moeten kloppen.

Als iemand nog mogelijkheden heeft waarom dit kan gebeuren. Anders ga ik mij een nieuwe host zoeken 
Offline JBke - 06/06/2007 17:38
Avatar van JBke PHP gevorderde enige is: als ik PHP deactiveer op mijn server krijg je net hetzelfde, ik zou me toch eens gaan informeren bij je host,

hoeveel betaal je voor een jaar en hoevoel diskspace en bandwith heb je, heb je ook zelf admin controle over PHP, SSI, CGI, enz of niet??

laat me anders even een pm ik kan je ZEKER verder helpen.
Offline Pieter - 06/06/2007 17:47
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Ik zit ook bij Servage, maar zoiets heb ik nog nooit voorgehad. Mijn instellingen staan op de standaard instellingen qua server. Je kan mss eens een ticket ervoor openen bij servage?
Offline jandelaet - 06/06/2007 19:39 (laatste wijziging 06/06/2007 19:55)
Avatar van jandelaet Nieuw lid Kan het soms liggen aan het feit dat als ik iets include dat ik een php script include bv
  1. include('test.php');

Ik heb een ticket verstuurd naar servage en hopelijk dat het iets bij hun is e 

ok ik heb dit als antwoord gekregen:

Citaat:
Hello Jan,

Yes sometimes this happens and there is no exact known cause know for this to happen, its a rare case specially it happens if you are using firefox. I will suggest you to 'refresh' the page after few seconds or a minute repeatedly for a while, the page should get displayed successfully then.

Thank You,

Kind regards,
Pete, Servage Hosting

Vind dit toch maar raar 
Offline Pieter - 07/06/2007 08:37
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Heh, zeg wel. Weet je, servage is allemaal goed en wel als het werkt. Als het niet werkt zou ik vragen dat je naar een andere cluster wordt gezet. Daarmee kan het opgelost zijn (heb ik van horen zeggen van een maat die ongeveer hetzelfde probleem had). Gebeurt het vaak dat je het hebt?

Desnoods moet je me maar eens je code sturen, dan zet ik hem online en moet je maar testen als het bij mij ook gebeurt. Ik heb zoiets nog nooit tegengekomen. Dan weet je meteen als het aan je code ligt of niet hé.
Offline jandelaet - 07/06/2007 10:04
Avatar van jandelaet Nieuw lid Nee ik heb het nog nooit vaak meegemaakt alleen vanaf het moment dat ik met GD library heb gewerkt. Ik heb een mailtje van hen ontvangen om de website naar de nieuwste cluster te verplaatsen dus ik zal wel zien dan of het nog steeds voorvalt of niet. Ik laat je nog iets weten ;)
Alvast bedankt voor de hulp
Jan
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.399s